۰

بهترین فناوری های پوشیدنی سال ۲۰۱۸

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۷
بهترین فناوری های پوشیدنی سال ۲۰۱۸

آیتی‌من - بر اساس گزارش منتشر شده از سوی وبسایت گیزمگ، در سال ۲۰۱۸ ما شاهد نوآوری های پوشیدنی بسیاری بودیم و هستیم و در این مطلب قصد داریم شش فناوری پوشیدنی برتر سال ۲۰۱۸ را معرفی کنیم.

 دستبند هوشمند «فیت بیت شارژ ۳» (Fitbit Charge 3)
دستبند «فیت بیت شارژ ۳» پوششی ضد آب دارد و می تواند بر ضربان قلب، خواب و میزان ورزش شنای کاربر نظارت کند. لازم به ذکر است که این دستبند به گوشی های هوشمند نیز قابل اتصال است. همچنین حسگر میزان اشباع اکسیژن این دستبد نیز روی اپلیکیشن Ionic قابل استفاده است.



در مقایسه با دستبند شارژ۲ که در سال ۲۰۱۶ رونمایی شد، دستبند شارژ۳، صفحه نمایش بزرگ تر و کاملا لمسی دارد و می تواند کلیه گام های معمول کاربر را ردیابی کند.

دستبندهای فیت بیت، ابزاری برای کمک به تناسب اندام هستند که داده هایی مانند تعداد گام ها، ضربان قلب، کیفیت خواب و مواردی از این دست را گردآوری می کنند. همچنین پلیس می تواند با بررسی داده های مربوط به ضربان قلب مقتول، قاتل را شناسایی کند. فروش این محصول از ماه اکتبر با قیمت  150 دلار آغاز شد.

 حسگر پوستی «My Skin Track UV Sensor»
پژوهشگران دانشگاه نورت وسترن ایالات متحده آمریکا با همکاری شرکت مراقبت های شخصی فرانسوی اورئال (L'Oréal)  موفق به توسعه یک حسگر پوستی شده اند که می تواند به افراد هشدار دهد که چه میزان در معرض موج فرابنفش قرار دارند.



این حسگر با نام  «My Skin Track UV Sensor» به اندازه یک اسمارتیز است و می تواند به افراد هشدار دهد که در معرض چه میزان آلودگی، رطوبت، آلرژی، نور خورشید و اشعه فرابنفش که به پوست آنها صدمه می زند، قرار دارند. این دستگاه کوچک ترین حسگر پوستی در جهان است و می تواند به ناخن کاربر متصل شود، همچنین کاربران می توانند آن را به گردنبند خود نیز متصل کنند. قیمت این حسگر پوستی 60 دلاری، بدون باتری کار می کند و توسط انرژی خورشیدی عمل می کند. 

 ردیاب تناسب اندام «ویوواسمارت ۴»
شرکت «گارمین» امسال در نمایشگاه ایفا از آخرین ردیاب تناسب اندام خود به نام  ویوواسمارت ۴ رونمایی کرد. دستبند ردیاب تناسب اندام «گارمین» اپلیکیشن شرکت های دیگر را پشتیبانی نمی کند.  




«گارمین» این دستبند را نوعی باتری بدن می نامد زیرا محصول فوق نیز همانند دیگر ردیاب های تناسب اندام می تواند گام ها، فعالیت، ضربان قلب، خواب و میزان ورزش شنای کاربر را اعلام کند. تنوع رنگ این محصول زیاد است. عرضه این محصول از ماه سپتامبر و با قیمت 130 دلار آغاز شده است.

 حلقه هوشمند «اورا» (Oura Ring)
اگر شما نمی خواهید همانند فناوری های فوق چیزی را به مچ دست تان ببندید، می توانید از فناوری جدید شرکت اورا (Oura) که یک حلقه است استفاده کنید.



حلقه مذکور قادر به نظارت بر خواب، ضربان قلب، درجه حرارت بدن، میزان تنفس، شمارش گام و میزان کالری سوزانده شده کاربر است. این محصول با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه می شود.

 دستبند هوشمند  «Xiaomi Mi Band 3»
شرکت چینی شیائومی امسال یک دستبند به نام «Mi Band ۳» عرضه کرده که قادر به کنترل ضربان قلب، شمارش گام، میزان کالری سوزانده شده، تمرینات و خواب کاربر است.



دستبند مورد نظر تا عمق ۵۰ متر ضد آب و دارای صفحه نمایش کوچک لمسی OLED است و قابل اتصال به گوشی هوشمند نیز است. قیمت این محصول تنها 34 دلار است اما با وجود قیمت پایین این دستبند بسیار مجهز و مناسب است.

 عینک آفتابی «Snapchat Spectacles v2»
شرکت «Snap Inc» امسال عینک آفتابی «Snapchat Spectacles v2» را عرضه کرده که مانند یک دوربین عمل می کند و کاربران هر کجا و هر زمان که بخواهند بدون گرفتن گوشی در دست، می توانند لحظات خود را ثبت کنند.

 
عینک «Snapchat Spectacles v2» ضدآب است و قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند را دارد. این محصول با قیمت 150دلار عرضه می شود.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۰۷۴۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما