fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 10215
    تاریخ انتشار : 25 تیر 1391 12:3
    تعداد بازدید : 535

    چالش جدید برای فیس بوک و درآمدهای تبلیغاتی

    نتایج یک بررسی نشان می دهد که تبلیغات در شبکه اجتماعی فیس بوک کارایی لازم را ندارد.

    ایسنا- بررسی‌های انجام شده توسط یک تیم از متخصصان بی‌بی‌سی نشان داده است که فیس‌بوک مملو از حساب‌های کاربری غیرواقعی است و این حساب‌های دروغین صفحات برندهای معروف را لایک می‌کنند. بی‌بی‌سی برای بررسی این موضوع صفحه‌ای را با نام یک برند معروف ایجاد کرده و در آن هیچ محصولی معرفی نکرد. این صفحه در تاریخ چهارم جولای ایجاد شده و در فاصله اندکی پس از ایجاد صفحه بیش از سه هزار نفر آن را لایک کردند.  بی‌بی‌سی سپس حساب‌های کاربری که این صفحه را لایک کرده بودند مورد بررسی قرار داده و متوجه شد که اغلب این حساب‌های کاربری از کشورهای مصر و فیلیپین هستند و حتی یکی از کاربران خود را کارمند باشگاه رئال مادرید معرفی کرده بود.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :