fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 1256
    تاریخ انتشار : 5 شهریور 1390 0:0
    تعداد بازدید : 961

    خدمات اینترنتی بانک ملی به یک هزارو 650 سازمان

    بانک ملی ایران با داشتن یک هزارو650 پذیرنده فعال سامانه پرداخت اینترنتی ، با بالاترین میزان امنیت به مشتریان خدمات غیرحضوری ارایه می دهد.

    روابط عمومی بانک ملی- این بانک از سال 1386 به منظور تسهیل امور بانکی مشتریان و توسعه بانکداری الکترونیکی، دو سرویس خرید و ثبت نام اینترنتی را راه اندازی کرده است.
    بر اساس این گزارش، دانشگاه ها برای ثبت نام اینترنتی دانشجویان، شرکت های مسافربری برای فروش بلیت، شرکت های خودرو سازی، اپراتورهای تلفن همراه، شرکت های ارایه خدمات لیزینگ و   فروشگاه های معتبر برای فروش محصولات خود از جمله مشتریانی هستند که امکان استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملی ایران را دارند که در صورت ایجاد سایت مربوطه در سازمان خود، پس از هماهنگی با اداره کل امور انفورماتیک و خدمات نوین بانک ملی ایران می توانند سرویس مربوطه را ارایه کنند.
    در این سرویس، مشتریان دارنده حساب های متمرکز متصل به ملی کارت، پس از مراجعه به  سایت های دارای سیستم فروش یا ثبت نام اینترنتی و انتخاب کالا یا خدمت مورد نظر، ازطریق ارتباط تعریف شده در سایت پذیرنده به درگاه پرداخت اینترنتی سایت بانک ملی ایران وارد و هزینه خرید یا   ثبت نام خود را پرداخت می‌کنند.
    در همین راستا، بانک ملی ایران از تمامی سازمان ها، شرکت ها و موسساتی که تمایل به استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی این بانک دارند ، دعوت کرد با هماهنگی اداره کل انفورماتیک و خدمات نوین این بانک درخواست های خود را مطرح و از امکانات این بانک استفاده کنند.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :