آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 1625
تاریخ انتشار : 4 شهریور 1390 0:0
تعداد بازدید : 414

مزاحمت تلفنی بالاترین آمار شكایت مردم را به خود اختصاص داد

بیشترین شكایت های مطرح شده از سوی مردم در مردادماه به مزاحمت های تلفنی مربوط بوده است.

تلنا - حسن رضوانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان این مطلب افزود: مشتركان و كاربران می‌توانند شكایت‌های خود را
در خصوص نحوه ارایه سرویس از سوی اپراتورها به سازمان تنظیم مقررات ارایه كنند.
وی افزود: در حال حاضر ضریب نفوذ تلفن ثابت از سوی اپراتور اول حدود 34 درصد و ضریب نفوذ تلفن سیار واگذار شده از سوی این اپراتور حدود 54 درصد است.
رضوانی گفت: براساس مستندات موجود و همچنین آمارهای ارایه شده از سوی اپراتورهای تلفن همراه در كشور، پوشش جمعیتی همراه اول حدود 93 درصد و پوشش جمعیتی اپراتور دوم حدود 79 درصد است كه هر دو اپراتور توانسته‌اند تعهدات موجود در پروانه را عملیاتی كنند.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات ارتباطات پیش از این نیز درباره كیفیت ارایه خدمات از سوی اپراتور دوم گفته بود: اپراتور دوم نیز در برخی شاخص‌ها نظیر میزان مكالمات قطع شده، تعهدات خود را نسبت به مفاد پروانه اجرایی كرده است.
بر اساس این گزارش، شاخص‌های میزان مكالمات قطع شده و همچنین تراكم كانال‌های ترافیكی در سطح شهر در تلفن‌های سیار اپراتور اول، بر اساس مفاد پروانه از وضعیت مناسبی برخوردار است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :