آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 1637
تاریخ انتشار : 4 مهر 1390 0:0
تعداد بازدید : 446

ايجاد برند، لازمه ماندگاري در بازار

معاون كمك هاي تجاري سازمان توسعه تجارت ايران از اجراي سه استراتژي كميسيون تخصصي نام تجاري سازمان توسعه تجارت ايران در خصوص برند سازي خبر داد.

روابط عمومي سازمان توسعه تجارت - كيومرث فتح‌الله كرمانشاهي اظهار داشت: گام اول در حوزه برند ملي شروع يك طرح مطالعاتي از طريق موسسه مطالعات و پژوهش‌هاي بازرگاني است كه نتايج اين مطالعه به زودي منتشر خواهد شد.وي با اشاره به استراتژي كميسيون تخصصي نام تجاري در مورد  برند محصولي تصريح كرد: در اين خصوص پيگيري موضوع و فرهنگ‌سازي از طريق برگزاري سمينارها و همايش‌ها در كنار نمايشگاه‌هاي تخصصي است، در اين راستا كنفرانس برندسازي كالاهاي تند مصرف(FMCG) در خرداد ماه سال جاري همزمان با نمايشگاه صنعت غذا با همكاري سازمان توسعه تجارت برگزار شد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :