آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 182108
تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1395 10:32
تعداد بازدید : 869

آغاز به کار سرویس دهنده مستقل خدمات پس از فروش موبایل در ایران

حامی به عنوان شرکت مستقل در حوزه خدمات پس از فروش محصولات موبایل و آی تی فعالیت خود را در بازار ایران با دو شرکت ایسوس و هواوی آغاز کرد.


فناوران - رامین سلطانی فر مدیرعامل حامی اعلام کرد: در دنیا سرویس و خدمات پس از فروش از سوی شرکت ها به شکل مستقل ارایه می شود، اما این واژه در بازار ایران جدید است. بنابراین در حوزه خدمات خلائی در بازار ایران مشاهده می شد و این موضوع از نبود ارتباط بین کمپانی های فعال در ایران و کشورهای دیگر و ضعف موجود در برخی از استانداردها و امکانات در کشور نشات گرفته است. بنابراین حامی قصد دارد به عنوان نخستین شرکت ارایه دهنده سرویس و خدمات پس از فروش در بازار ایران به شکل گسترده فعالیت کند.
به گفته وی، این ارتباط با توجه به تغییر روابط سیاسی و اقتصادی ایران با سایر کشورها بهبود خواهد یافت و تلاش می کنیم با رفع مشکلات فرآیند فعالیت حامی سریع تر و کامل تر شود.
وی گفت: حامی نخستین شرکت مستقل در زمینه سرویس و خدمات و فرآیند بین سرمایه گذاری خارجی را طی می کند و نخستین شرکت در زمینه آی تی و موبایل است که این سرمایه گذار خارجی نه تنها در زمینه نقدینگی، بلکه ارایه دانش و تخصص بین المللی حامی را یاری می کند که این موضوع وجه تمایز ما است که با دستورالعمل ها و روش و تجربیات سرمایه گذار خارجی وارد بازار ایران می شود.
سلطانی فر افزود: شرکت حامی در تلاش است تا تجربه ای کاملا متفاوت برای مصرف کننده ارایه کند. این شرکت درصدد است بهترین خدمات را در سریع ترین زمان با استفاده از بهترین قطعات در دسترس مشتریان قرار دهد تا استاندارد جدیدی در زمینه خدمات پس از فروش در کشور تعریف شود.
سلطانی فر با بیان اینکه حامی به دنبال کسب رضایت مصرف کنندگان است گفت: این شرکت می کوشد تا ارتباطی سازنده با و موثر با مشتری برقرار کند و معتقد است که کیفیت تعمیرات، مستقیما با کیفیت قطعات مورد استفاده در ارتباط است و از این رو کیفیت قطعات مورد استفاده و همچنین تعمیرات انجام شده روی دستگاه را تضمین می کند.
به گفته سلطانی فر، شرکت حامی هم اکنون سه شعبه در تهران دارد و به زودی شبکه ای متشکل از 245 مرکز پشتیبانی در سراسر کشور ایجاد خواهد کرد.
وی همچنین اعلام کرد که هم اکنون این شرکت با ایسوس موبایل و هواوی همکاری خود را آغاز کرده و خدمات پس از فروش محصولات این دو شرکت به طور انحصاری در اختیار حامی است.
مدیرعامل حامی در حالی تاکید بسیاری روی سرویس ها و خدمات این شرکت در بازار ایران داشت، که نحوه ارایه، ویژگی و سایر جزییات را اعلام نکرد. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :