آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 186188
تاریخ انتشار : 20 تیر 1395 11:43
تعداد بازدید : 726

برپایی کنفرانس حذف ترس صنایع دانش بنیان از بازار جهانی

رییس انجمن تحقیقات بازاریابی گفت: از عمده ترین دلایلی که فعالان در شرکت های دانش بنیان از حضور در بازارهای بین المللی خودداری می کنند، ترس غالب شده از قوانین و مقررات تجاری است؛ بنابراین تلاش است در آموزش هایی که داده و مطرح می شود، این ترس از بین رفته و حذف شود.

ایسنا- حسن افتخاریان درباره اهداف و سیاست‎های مدنظر آموزشی در کنفرانس بازاریابی در صنایع دانش بنیان گفت: مباحث بازاریابی در بیان بسیار شیرین است؛ اما زمانی که به عرصه عملیاتی می رسد، صاحبان صنعت را مستاصل می کند، به طوری که از تدوین و ارایه یک پرسشنامه عاجز می مانند و نمی توانند داده ها را به منظور حضور و جذب بازار تجزیه و تدوین کنند.
وی ادامه داد: از این روست که تلاش شده به جهت آموزش صاحبان محصول، مدرسانی را دعوت کنیم که با این موضوع به شکلی حرفه ای سروکار دارند و تجربیاتی را به صورت مستقیم به دست آورده اند و مانند بسیاری از سخنوران، در ایده و مطالعه خلاصه نشده اند.
رییس انجمن تحقیقات بازاریابی گفت: در این همایش، ما درصدد حضور بین المللی - تجاری شرکت های دانش بنیان و ورود محصول آنها به بازار هستیم؛ زیرا اکثر صاحبان محصول در این شرکت ها بازار را نمی شناسند. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :