fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 186188
    تاریخ انتشار : 20 تیر 1395 11:43
    تعداد بازدید : 688

    برپایی کنفرانس حذف ترس صنایع دانش بنیان از بازار جهانی

    رییس انجمن تحقیقات بازاریابی گفت: از عمده ترین دلایلی که فعالان در شرکت های دانش بنیان از حضور در بازارهای بین المللی خودداری می کنند، ترس غالب شده از قوانین و مقررات تجاری است؛ بنابراین تلاش است در آموزش هایی که داده و مطرح می شود، این ترس از بین رفته و حذف شود.

    ایسنا- حسن افتخاریان درباره اهداف و سیاست‎های مدنظر آموزشی در کنفرانس بازاریابی در صنایع دانش بنیان گفت: مباحث بازاریابی در بیان بسیار شیرین است؛ اما زمانی که به عرصه عملیاتی می رسد، صاحبان صنعت را مستاصل می کند، به طوری که از تدوین و ارایه یک پرسشنامه عاجز می مانند و نمی توانند داده ها را به منظور حضور و جذب بازار تجزیه و تدوین کنند.
    وی ادامه داد: از این روست که تلاش شده به جهت آموزش صاحبان محصول، مدرسانی را دعوت کنیم که با این موضوع به شکلی حرفه ای سروکار دارند و تجربیاتی را به صورت مستقیم به دست آورده اند و مانند بسیاری از سخنوران، در ایده و مطالعه خلاصه نشده اند.
    رییس انجمن تحقیقات بازاریابی گفت: در این همایش، ما درصدد حضور بین المللی - تجاری شرکت های دانش بنیان و ورود محصول آنها به بازار هستیم؛ زیرا اکثر صاحبان محصول در این شرکت ها بازار را نمی شناسند. 


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :