آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 188889
تاریخ انتشار : 24 مرداد 1395 11:38
تعداد بازدید : 542

وضعیت رسیدگی به شکایات در سامانه 195

ریيس مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات با بیان گزارش دوره اي سامانه پاسخگويي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات (195) در سه ماهه اول سال 95، از رضايت 68 درصدي مراجعان به اين سامانه خبر داد.


وزارت ارتباطات- فرنقي زاد گفت: در بين اپراتورهاي ارتباطي در سه ماهه اول سال 95 از نظر ميزان رضايت مشتركان از نحوه رسيدگي و پاسخگويي اپراتورها به شكايات يا درخواست هاي ثبت شده در اين سامانه، رايتل 70درصد؛ ايرانسل 61 درصد و مخابرات ايران (ثابت و همراه) 60 درصد رضايت مردم را كسب كرده اند.
ریيس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني افزود: همچنين در همين دوره زماني نظر مردم درخصوص پاسخگويي اپراتورها، تعداد درخواست ها/شكايات مختومه با پاسخ هاي قابل قبول ايرانسل 91 درصد، مخابرات ايران (ثابت و همراه) 89درصد و رايتل 72 درصد بوده كه پاسخگويي و مختومه شده اند.
فرنقي زاد افزود: همچنين در بين شركت هاي ارایه دهنده خدمات فناوري اطلاعات، ميزان رضايت مشتركان از نحوه رسيدگي و پاسخگويي اپراتورها به شكايات/ درخواست هاي ثبت شده، شركت ارتباطات فن آوا 91 درصد، داده پردازي فن آوا 89 درصد و آريارسانه اكسين 87.5 درصد موفق شدند رضايت شاكي ها را جلب كنند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :