آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 190955
تاریخ انتشار : 23 شهریور 1395 11:14
تعداد بازدید : 614

سرپرست بازرگانی وزارت صنعت اعلام کرد

فعالیت با مجوز ۱۸ شرکت بازاریابی شبکه ای

شبکه های بازاریابی اینترنتی مختلف از جمله بخش هایی هستند که همواره در ارتباط با آنها نگرانی های خاصی وجود دارد و این نگرانی نه تنها در بخش ارایه محصولات، بلکه در حوزه مجوزهای لازم به منظور فعالیت است.


فناوران- یدالله صادقی، سرپرست امور بازرگانی صنعت، معدن و تجارت در این زمینه با بیان اینکه تمام فعالیت های مربوط به شبکه های بازاریابی تحت نظر و کنترل وزارت صنعت، معدن و تجارت است، گفت: اگر تخلفی در این زمینه صورت گیرد، کمیته های مختلف در اتاق اصناف چه در پایتخت و چه در استان‎ها عملکرد نظارتی مربوطه را دارند و دستگاه‎های انتظامی و اطلاعاتی نیز در این حوزه کنترل‎های لازم را می‎کنند.
وی با بیان اینکه شبکه‎های بازاریابی در ایران یکی از شفاف ترین سیستم های اقتصادی رایج در کشور را به خود اختصاص داده اند، گفت: هر یک از بازاریاب های این شبکه‎ها شناسایی مشخصی دارند و کالاهایی که از طریق شرکت به آنها فروخته می‎شود و نیز رقم‎های مربوط به خرید و فروش و تخفیف‎های لازم تحت نظارت است و اگر اتفاقی خارج از این چرخه صورت گیرد، به عنوان بازاریابی شبکه ای تلقی نمی شود.
سرپرست امور بازرگانی صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه این شرکت های بازاریابی طبق آیین نامه های تعریف شده فعالیت خود را انجام می دهند، ادامه داد: اگر خلاف آیین نامه های در نظر گرفته شده فعالیتی انجام گیرد با آنها برخورد شده و مجوز این شرکت های بازاریابی ابطال می شود.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :