آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 197843
تاریخ انتشار : 29 آذر 1395 11:25
تعداد بازدید : 1332

انتقاد مدیرعامل رایتل از وضعیت دیتای موبایل در رومینگ ملی

مدیرعامل رایتل با انتقاد از دامپینگ در دیتای موبایل و مشکل مشترکان این اپراتور در رومینگ ملی گفت: درحالی که 2 اپراتور همراه اول و ایرانسل نسل 3 را به مشترکان خود ارایه می دهند، اما اینترنتی که در رومینگ ملی به مشترکان رایتل می دهند، نسل ۲ است.


فارس- سیدمجید صدری از کامل شدن پوشش نسل 4 رایتل در فاز جدید توسعه شبکه این اپراتور تا پایان سال خبر داد و گفت: تاکنون 270 سایت LTE در تهران نصب شده است.
مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه با انتقاد از وضعیت اجرای طرح ترابردپذیری شماره موبایل (تغییر اپراتور با حفظ شماره موبایل) گفت: از وضعیت ترابردپذیری رضایت نداریم؛ زیرا مشترکان در بخشی از مراحل ترابردپذیری پشیمان و ناراضی می شوند و از طی ادامه مراحل انصراف می دهند.
وی ادامه داد: تمامی این موارد را به رگولاتوری ارجاع دادیم و انتظار داریم که مردم بتوانند با مشکلات و موانع کمتری اختیار تعویض اپراتور خود را داشته باشند و اقدامات ضدرقابتی در این زمینه کاهش یابد. 
صدری با انتقاد از دامپینگ (زیرفروشی) در بازار دیتای موبایل گفت: هنوز دامپینگ ادامه دارد که در این باره به رگولاتوری شکایت کرده ایم. در مرحله ای این شکایت بررسی و دستورالعمل هایی صادر شد؛ اما هنوز به طور کامل برطرف نشده و معتقدیم بازار رقابتی باید سالم باشد.
مدیرعامل رایتل با بیان وضعیت اجرای طرح رومینگ ملی موبایل گفت: هم اکنون رومینگ ملی با 2 اپراتور دیگر برقرار است اما با اپراتور همراه اول رومینگ بیشتری داریم. 
وی با انتقاد از ادامه مشکل مشترکان رایتل در رومینگ ملی گفت: هنگام استفاده از دیتا در رومینگ ملی وضعیت شبکه از نسل 3 به نسل 2 تغییر می کند که باعث افت کیفیت دیتای مشترکان و در نتیجه نارضایتی آنها می شود. این در حالی است که دو اپراتور همراه اول و رایتل نسل 3 را ارایه می دهند اما در رومینگ ملی هنوز نسل 2 به مشترکان رایتل توسط 2 اپراتور دیگر ارایه می شود. 
صدری گفت: این موضوع را به رگولاتوری اعلام کرده ایم و امیدواریم مشکل برطرف شود.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :