آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 198430
تاریخ انتشار : 6 دی 1395 10:55
تعداد بازدید : 610

ایسوس بیشتر از رقبا مانیتور فروخت

ایسوس با کمک خط تولید اختصاصی گیمینگ، سبد کالای کاملی برای کاربران خود عرضه کرده است.


فناوران- در سال 2015 با استناد به اخبار و آمارهای فروش نمایشگر، ایسوس توانسته بود مقام نخست فروش و عرضه نمایشگرهای گیمینگ را به خود اختصاص دهد. با توجه به اتمام سال میلادی جاری، بر اساس گزارش های منابع معتبر نظیر نشریه Digitimes، یک بار دیگر ایسوس توانست بیشترین میزان عرضه و فروش نمایشگر را در جهان به دست آورده و رقبایی قدرتمند چون BenQ و Acer را کنار زند.
بر اساس گزارش دیجیتایمز، فروشندگان بزرگ  نمایشگرهای گیمینگ با توجه به میانگین قیمت فروش و سود حاصل از آن، توجه بیشتری نسبت به مدل های میان رده و رایج به نمایشگرهای گیمینگ داشته اند. در این بین Asuetek Computer، BenQ و Acer با حفظ جایگاه نخست تا سومی خود در سال گذشته، بیشترین فروش در نمایشگرهای گیمینگ را نسبت به تازه واردهای نمایشگر های گیمینگ چون Samsung Electronics، LG Electronics، Dell، Hewlett-Packard (HP)، Lenovo، AOC/Philips در امسال خواهند داشت.
همچنین نمایشگرهای گیمینگ با نرخ تازه سازی 144 هرتز Asustek، BenQ و Acer شدیدترین رقابت را در فروش و عرضه داشتند که میزان سهم بازار هریک به ترتیب برای ایسوس 35 درصد، BenQ با 22-24 درصد و Acer با 17-19 درصد است.
این در حالی است که میزان ارسال نمایشگر در سال گذشته حدود 120 میلیون عدد در جهان بود که این عدد در سال 2016 برابر است. اما در سال 2015، ارسال نمایشگرهای گیمینگ با نرخ تازه سازی 144 هرتز، حدود 550000 تا 600000 عدد بود که در سال 2016 این عدد به 2/1 میلیون عدد 
رسید.
با در نظر گرفتن این میزان رشد، انتظار می رود حدود 5/2 میلیون دستگاه نمایشگر گیمینگ دیگر در سال 2017 و حدود 5/3 میلیون دستگاه در سال 2018 به فروش 
رسد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :