fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 19865
    تاریخ انتشار : 20 آذر 1391 10:51
    تعداد بازدید : 648

    در الکامپ 2012

    تارنمای پیامکی ایران رونمایی شد

    شرکت ایده پردازان الکترونیک در هجدهمین نمایشگاه الکامپ از تارنمای پیامکی ایران رونمایی کرد.

    فناوران- وحید خسروی، مدیرعامل شرکت ایده‌پردازان الکترونیک در نمایشگاه الکامپ امسال اهداف رونمایی از تارنمای پیامکی ایران را اصلاح فرهنگ استفاده از ارتباطات پیامکی اعلام کرد و گفت: ارایه راهکارهای نوین و کارآمد در ارتباطات پیامکی و شارژ اعتبار تلفن همراه، ارایه فناوری‌ها و اختراعات روز دنیا با بهره‌گیری به‌جا از سامانه پیامک، کاهش هزینه استفاده کنندگان از خدمات پیام، گردآوری تمامی امکانات قابل ارایه روی بستر پیام کوتاه به‌صورت یک‌جا و متمرکز، پاسخگویی به نیازهای ارتباطی تمامی اقشار جامعه و معرفی ‌به‌روزترین و مفیدترین خدمات پیامک به ایرانیان از هدف‌های مهم این شرکت به شمار می‌رود. وی گفت: شرکت ایده‌پردازان الکترونیک کار خود را در سال 1388 با هدف اجرا و پیاده‌سازی مرجع برق الکترونیک و وب‌سایت پیامک در فضای مجازی کار خود را آغاز کرد. وی افزود: این شرکت در نمایشگاه الکامپ سال 1389 اقدام به پیش ثبت‌نام نمایندگی سیستم پیامک کرد و بعد از نمایشگاه سیستم SMS را به شکل نمایندگی ارایه کرد.
    وی گفت: با راه‌اندازی سیستم SMS نمایندگی‌ها توانستند روی وب‌سایت خودشان با برند خود سیستم پیامک راه‌اندازی کرده و سرویس‌های خود را ارایه کنند. وی همچنین گفت: این سیستم هم برای دانشجویان و جوانان که هیچ شغلی ندارند و هم برای کسانی که به دنبال شغل دوم هستند مفید بوده و تاکنون توانسته‌ایم حدود 400 نماینده جذب کنیم که از این میان بالغ بر 150 نفر این سرویس را به عنوان شغل اول خود راه انداخته‌اند و 250 نماینده دیگر در کنار شغل اصلی خود این سرویس را نیز راه‌اندازی کرده‌اند.
    وی با اشاره به روش کار نمایندگان گفت: سیستم SMS به شکل تحت وب در اختیار مشتریان‌مان قرار می‌گیرد، بر این اساس ما به کاربران‌مان رمز عبور و حساب کاربری و یک شماره اختصاصی پیامک ارایه می‌کنیم که به این ترتیب می‌توانند با این شماره پیامک ارسال و دریافت کنند.
    وی تعداد مشتریان خود را بیش از 10 هزار نفر اعلام کرد و گفت: سال 88 تعداد نمایندگان این شرکت 100 کاربر، سال 89 رقم کاربران به 900 کاربر، سال 90 با ایجاد سیستم نمایندگی در نمایشگاه الکامپ تعداد کاربران به بیش از چهار هزار نفر رسید و امسال رکورد 10 هزار و 550 مشتری را در مجموعه خود به ثبت رسانده‌ایم. خسروی در ادامه گفت: تاکنون این شرکت موفق به دریافت چهار تندیس بزرگان انرژی هزاره سوم، نوآوری در تولید و خدمات، رضایت‌مندی مشتری و پاسخگویی به مشتری شده که در کتابخانه ملی به ثبت رسیده است. وی با اشاره به اینکه شرکت ایده‌پردازان الکترونیک با برندهای مختلف، شرکت‌های بزرگ، دانشگاه‌ها و شعب بانک‌ها و حتی شرکت‌های کوچک کار می‌کند، گفت: برای مشتری‌مداری قیمت‌های خود را کاهش نداده‌ایم و از سال 1388 و 1399 تاکنون قیمت سرویس SMS.ir تغییر نکرده، بلکه بر روی کیفیت خدمات کار کرده‌ایم. وی با اشاره به سرویس‌های ارایه شده از سوی این شرکت گفت: ایده‌پردازان الکترونیک به پشتیبانی تلفنی و آنلاین برای مشتریان می‌پردازد و در مواردی که نمایندگی‌ها امکان ارایه سرویس به مشتریان را نداشته باشند، نیروی پشتیبانی ایده‌پردازان کار خدمات به مشتریان شرکت‌ها را انجام می‌دهد.
    خسروی درباره برنامه آینده این شرکت گفت: ایده‌پردازان الکترونیک قصد دارد سرویس‌های تحت وب CMS.ir را تا پیش از پایان سال 91 راه‌اندازی و ارایه کند که سیستم مدیریت محتواست. بر این اساس مشتری می‌تواند بر اساس نیاز از آن استفاده کند و سایت خود را مدیریت کند.
    وی ارایه سرویس server.ir را برنامه بعدی این شرکت اعلام کرد و گفت: CRM.ir سرویس دیگر این شرکت است که سیستم ارتباط با مشتری نام دارد و علاوه بر ارتباط پرسنل شرکت با یکدیگر، مشتریان می‌توانند از روند کار خود در سیستم‌ها و شرکت‌های مختلف با خبر شده و بدانند کارشان در چه مرحله‌ای قرار دارد.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :