fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 1987
    تاریخ انتشار : 19 مهر 1390 20:15
    تعداد بازدید : 375

    کوچ تبلیغ کنندگان از تلویزیون به اینترنت

    تبلیغ دهندگان آرام آرام ترجیح می دهند به جای استفاده از تلویزیون، به اینترنت روی آورند.

    ایتنا- در نیمه اول سال ۲۰۱۱، در انگلیس پولی که بابت تبلیغات اینترنتی هزینه شده است بیش از مبلغی بوده که تبلیغ‌دهندگان به شبکه‌‌های تلویزیونی پرداخت کرد‌ه‌اند. یکی از دلایل این امر، افزایش تعداد کاربران اینترنتی عنوان شده است. در فاصله زمانی مذکور، مبلغ 2/26 میلیارد پوند معادل ۲۷ درصد کل بازار تبلیغات صرف تبلیغات اینترنتی شده است. این رقم، پیش‌تر 5/13 درصد بوده است.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :