fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 201609
    تاریخ انتشار : 17 بهمن 1395 11:10
    تعداد بازدید : 1172

    پیام رسان

    ستون «پیام رسان» به انعکاس مستقیم نظرات، نقدها و مشکلات شما می پردازد. مطالب خود را می توانید از طریق تماس با شماره 09035110798 (تلگرام یا پیامک) ارسال کرده یا با توئیتر @alishahla13 دبیر صفحه ارتباطات و توئیتر روزنامه به نشانی @itmen_news در ارتباط باشید.

    تشکر از رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران
    از آقای میرمهدی، رییس اتحادیه رایانه بسیار سپاسگزارم که مرتب علیه اسنپ و تپسی مصاحبه می کنند. با مصاحبه های ایشان من با این دو سرویس آشنا شدم و الان یکی از مشترکان پر و پا قرص آنها هستم. از آنجا که سمبه اتحادیه پرزور نیست و با وجود اعلام پلمب این دو شرکت، در عمل هیچ اتفاقی روی نداد، از ایشان خواهشمندیم علیه دیگر سرویس های مفید و نوپا هم صحبت کنند تا با آنها نیز آشنا شویم.
    احمدرضا باقرزاده

    باز هم درباره اسنپ و تپسی
    جدال بر سر بودن یا نبودن سرویس هایی مانند اسنپ و تپسی و دیوار سبب شده اصل ماجرا که همان لزوم قانون گذاری در حوزه کسب و کارهای نوین است، به فراموشی سپرده شود. از یک طرف یک سری به دنبال تعطیلی آنها هستند و از سوی دیگر عده ای تمام و کمال از آنها حمایت می کنند. این وسط اگر مشترکی با این سرویس ها دچار مشکل شد، دستش به هیچ جا بند نیست.
    شافعی

    اختلال ارتباطات در سیستان و بلوچستان
    پس از سیل اخیر در سیستان و بلوچستان، ارتباطات این منطقه دچار اختلال شده و هنوز هم ما در ساعاتی با اختلال مواجه می شویم. اگر این اتفاق در هر شهر دیگری می افتاد، آیا باز هم وضعیت به همین شکل باقی می ماند؟
    زارعی از سیستان و بلوچستان

    فرمول پیچیده تعرفه اینترنت
    اینکه قیمت اینترنت برای استفاده از سایت های داخلی کاهش یابد، خیلی عالی است. اما آیا همه سایت های فارسی زبان داخلی محسوب شده یا جایی وجود دارد که بگوید سرور این سایت ها داخلی است؟ نحوه نظارت بر این سرویس چگونه است و از کجا بدانیم سرویس دهنده به درستی تعرفه را محاسبه می کند؟ علاوه بر اینکه اکثر سرویس های اینترنتی پیش پرداخت هستند و چگونه تعرفه این ها تعیین می شود؟
    یک کاربر 


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :