آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 203584
تاریخ انتشار : 9 اسفند 1395 10:34
تعداد بازدید : 1198

پیام رسان

ستون «پیام رسان» به انعکاس مستقیم نظرات، نقدها و مشکلات شما می پردازد. مطالب خود را می توانید از طریق تماس با شماره 09035110798 (تلگرام یا پیامک) ارسال کرده یا با توئیتر @alishahla13 دبیر صفحه ارتباطات و توئیتر روزنامه به نشانی @itmen_news در ارتباط باشید.


اختلال در خرید اینترنتی خودرو از سایپا
برای چندمین بار در جریان پیش فروش خودرو ساندرو استپ وی، سایت فروش اینترنتی سایپا با قطعی مواجه شد. پس از چند دقیقه که این سایت باز شد، مرتب با انواع و اقسام خطاها ازجمله تکراری بودن کد ملی مواجه شدیم. این در حالی است که این خودرو توسط خود نمایندگی ها خریداری شده و با اختلاف قیمت 10 میلیون تومانی در بازار به فروش می رسانند. اگر سایپا می خواهد خودرو را مستقیما به مصرف کننده بفروشد، پس چرا زیرساخت اینترنتی مطلوبی فراهم نمی کند؟
شافعی از تهران


پول بدهید تا اشکالمان را 
رفع کنیم!
در برخی از ساعات روز، برخی سایت ها باز نمی شوند و به ناچار باید از فیلتر شکن استفاده کنم. وقتی علت را از شرکت سرویس دهنده جویا شدم، این شرکت اعلام کرد بروید از زیرساخت بپرسید. وقتی اعتراض کردم که من از شما سرویس می گیرم نه از زیرساخت، اعلام کرد که می توانید با پرداخت مبلغ 15 هزار تومان از خدمات کارشناس ما برای عیب یابی سیستم استفاده کنید. آیا من باید بابت پیدا کردن اشکال خود این شرکت، به خود این شرکت پول بدهم؟
تجریشی از تهران


پول مردم بازگشت
آقای وزیر طبق دستوری که در خصوص محاسبه مبالغی با عنوان خدمات محتوایی به رگولاتوری داده بودید، موضوع بررسی و با متخلفین برخورد و پول بازگردانده شد. کلی هم عذرخواهی کردند. از شما سپاسگزارم.
گل پرور


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :