fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 20742
    تاریخ انتشار : 4 دی 1391 11:32
    تعداد بازدید : 336

    وضعيت انفورماتيك بانك ملی بررسی شد

    وضعيت انفورماتيك بانك ملی ایران با حضور حسين زاده و خواجه حسني اعضاي هيات مديره در اداره كل انفورماتيك و خدمات نوين این بانک مورد بحث و بررسي قرار
    گرفت.

    بینا- حسين‌زاده در اين ديدار با قدردانی از تلاش‌هاي مسوولان و كاركنان اداره كل انفورماتيك و خدمات نوين بانک ملی، تسريع در ارایه خدمات درخواستي، توجه به نيازهاي جديد مشتريان، به‌روز بودن و پياده‌سازي فناوري روز دنيا در حوزه انفورماتيك را از جمله موارد موثر در جلب رضايت مشتريان در دريافت خدمات الكترونيكي عنوان كرد.
    خواجه‌حسني نيز در اين ديدار گفت: بانك ملي ايران در ارایه خدمات بانكداري الكترونيكی با توجه به آمار موجود در حوزه IT، سهم مهم و بسزايي را در عملكرد كل شبكه بانكي ايفا كرده است.
    در اين ديدار اعضاي هيات مديره بانك ضمن بازديد از بخش‌هاي مختلف اين اداره و گفت‌‌وگو با مسوولان و كاركنان، وضعيت انفورماتيك بانك و برنامه‌هاي آتي اين اداره را تجزيه و
    تحليل كردند.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :