آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 20742
تاریخ انتشار : 4 دی 1391 11:32
تعداد بازدید : 371

وضعيت انفورماتيك بانك ملی بررسی شد

وضعيت انفورماتيك بانك ملی ایران با حضور حسين زاده و خواجه حسني اعضاي هيات مديره در اداره كل انفورماتيك و خدمات نوين این بانک مورد بحث و بررسي قرار
گرفت.

بینا- حسين‌زاده در اين ديدار با قدردانی از تلاش‌هاي مسوولان و كاركنان اداره كل انفورماتيك و خدمات نوين بانک ملی، تسريع در ارایه خدمات درخواستي، توجه به نيازهاي جديد مشتريان، به‌روز بودن و پياده‌سازي فناوري روز دنيا در حوزه انفورماتيك را از جمله موارد موثر در جلب رضايت مشتريان در دريافت خدمات الكترونيكي عنوان كرد.
خواجه‌حسني نيز در اين ديدار گفت: بانك ملي ايران در ارایه خدمات بانكداري الكترونيكی با توجه به آمار موجود در حوزه IT، سهم مهم و بسزايي را در عملكرد كل شبكه بانكي ايفا كرده است.
در اين ديدار اعضاي هيات مديره بانك ضمن بازديد از بخش‌هاي مختلف اين اداره و گفت‌‌وگو با مسوولان و كاركنان، وضعيت انفورماتيك بانك و برنامه‌هاي آتي اين اداره را تجزيه و
تحليل كردند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :