fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 20777
    تاریخ انتشار : 6 دی 1391 10:22
    تعداد بازدید : 502

    سخنگوی شرکت مخابرات ایران:

    نظارت بر پیامک های انبوه به عهده مرکز رسانه های دیجیتال نیست

    سخنگوی شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: نظارت بر فعالیت شرکت های فعال در حوزه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه وظیفه سازمان تنظیم مقررات است و این موضوع به مرکز رسانه های دیجیتال ارتباطی ندارد.

    موبنا- داوود زارعیان با اشاره به راه‌اندازی سامانه‌ای برای اعلام شکایت کاربران از پیامک‌های انبوه تبلیغاتی توسط مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، گفت: این مرکز فقط می‌تواند در خصوص تولید محتوا پیامک‌ها فعالیت داشته باشد و راه‌اندازی چنین سامانه‌ای در حطیه اختیارات آنها نیست. وی با بیان اینکه مرجع صدور مجوز رگولاتوری است، افزود: تمامی اقدامات مرکز رسانه‌های دیجیتال در این حوزه  باید مطابق با آیین‌نامه‌های سازمان تنظیم مقررات باشد. سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: مرکز رسانه‌های دیجیتال باید اعلام کند که بر اساس کدام قوانین اقدام به راه‌اندازی چنین سامانه‌ای کرده است.   این در حالی است که مرکز رسانه‌های دیجیتال چندی پیش از سامانه دریافت شکایات پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه رونمایی کرده و رییس این مرکز اعلام کرده که بیشترین آمار شکایت مشترکان از پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه تلفن همراه مربوط به زمان نامناسب است.
    به گفته وی تاکنون بالغ بر یکهزار و 500 شکایت در این سامانه به ثبت رسیده که بیشترین آمار شکایت مربط به SMS‌های نامربوط و زمان نامناسب و پیام نامناسب است.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :