آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 208405
تاریخ انتشار : 1 خرداد 1396 11:4
تعداد بازدید : 552

ارایه خدمات جدید در دستور کار بانک ملی

عضو هیات مدیره بانک ملی گفت: اکنون دوره جدیدتری در مشتری مداری آغاز شده و آن هم ارایه خدمات جدید و مورد انتظار مشتری است.

بانک ملی - برات کریمی با بیان اینکه این بانک به دنبال ارایه خدمات ویژه به مشتریان و تکریم آنهاست، افزود: الزامی است متصدیان شعب باانگیزه و توانمند در برقراری ارتباط با مشتری، فراتر از شغل و جایگاه سازمانی خود به این امر خطیر گمارده شده و توجه به ارزش های معنوی و تکریم مشتری را در دستور کار قرار دهند. 
وی گفت: هدفمندکردن پرداخت های کارکنان و منوط کردن آن به عملکرد و طراحی خدماتی ویژه در راستای بازاریابی و جذب و نگهداری مشتری، از اهداف طرح های در دست تدوین بانک است. 
کریمی با بیان اینکه افزایش شعب فیزیکی برای نظام بانکی جوابگو نیست، افزود: بانک باید بپذیرد که نیاز و نگاه نسل جدید تغییر کرده و بحث زمان به عنوان ارزشمندترین دارایی انسان ها باید به بهترین نحو توسط سازمان های خدمات دهنده، مدیریت شده و تکریم مناسب درباره مشتریان صورت پذیرد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :