fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 211130
    تاریخ انتشار : 9 خرداد 1396 10:36
    تعداد بازدید : 1392

    پیام رسان

    ستون «پیام رسان» به انعکاس مستقیم نظرات، نقدها و مشکلات شما می پردازد. مطالب خود را می توانید از طریق تماس با شماره 09035110798 (تلگرام یا پیامک) ارسال کرده یا با توئیتر @alishahla13 دبیر صفحه ارتباطات و توئیتر روزنامه به نشانی @itmen_news در ارتباط باشید.

    امکان شکایت از رگولاتوری 
    در سامانه 195 نیست
    یک سیم کارت از شرکت ایرانسل خریداری کرده ام و این تنها سیم کارتی است که به نام من است. اما در استعلام از سامانه سازمان تنظیم مقررات، این سیم کارت را به نام من اعلام نمی کند. از طریق اپراتور و سامانه 195 پیگیری کردم اما ایرانسل می گوید: شماره ملی شما به درستی ثبت شده و اشکال از رگولاتوری است. حال می خواهم موضوع را از این نهاد پیگیری کنم اما در هیچ جای سایت امکان شکایت و پیگیری از خود رگولاتور وجود ندارد! نکته جالب اینکه شکایت از نیمه اردیبهشت ماه در دست بررسی باقی مانده و راهی هم برای پیگیری وجود ندارد.
    شفقتی از تهران

    کار در وزارت ارتباطات 
    متوقف است؟
    وزیر ارتباطات در یکی دو سال گذشته اجرای طرح های زیادی را وعده داده؛ اما در عمل جز ارایه یک سری پروانه اپراتوری به بخش های خصوصی و شبه دولتی، چیز بیشتری از وزارت ارتباطات ندیدیم. مواردی مانند شبکه ملی اطلاعات، فیلترینگ هوشمند، کاهش 50 درصدی قیمت ترافیک تمام سایت های داخلی برای کاربران و حضور سرویس دهندگان و شرکت های خارجی فناوری اطلاعات در کشور بخشی از این وعده هاست که عملیاتی نشد. آیا کار در این وزارتخانه متوقف شده است؟
    سهیل شاهدوست

    یک پیشنهاد به سامانه 3090
    چقدر خوب بود اگر در سایتی به صورت آنلاین میزان کمک های مردمی و مشارکت در سامانه 3090 اعلام می شد. به این ترتیب هم هواداران از تاثیر کمک های خردشان مطلع می شدند و هم میزان طرفداری از تیم ها در عمل معلوم می شد.
    یک پرسپولیسی دوآتشه


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :