fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 213499
    تاریخ انتشار : 22 تیر 1396 1:34
    تعداد بازدید : 538

    آغاز نمایش تبلیغات در پیام رسان فیس بوک

    فیس بوک قصد دارد از برنامه پیام رسان یا مسنجر خود برای نمایش گسترده تبلیغات استفاده کند، اجرای این طرح به طور آزمایشی از هفته آینده آغاز می شود.

    فارس- قرار است صفحه خانگی یا Home پیام رسان فیس بوک به عنوان محل اصلی نمایش تبلیغات در نظر گرفته شود و کاربران در کنار پیام های دوستان و آشنایان خود تبلیغات ارسالی فیس بوک را هم مشاهده کنند. فیس بوک این موضوع را به طور رسمی در نشست خبری خود در جریان همایش دو روزه MB 2017 در شهر سان فرانسیسکوی آمریکا اعلام کرده است. 
    نمایش آزمایشی تبلیغات توسط پیام رسان فیس بوک از ژانویه گذشته و ابتدا در کشورهای استرالیا و تایلند آغاز شد. پیام رسان فیس بوک ماهانه حدود 2/1 میلیارد کاربر فعال دارد و لذا بستر مناسبی برای کسب درآمد تبلیغاتی محسوب می شود. نمایش تبلیغات در پیام رسان فیس بوک تا قبل از پایان سال 2017 در تمامی کشورها آغاز می شود. 


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :