fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 21373
    تاریخ انتشار : 20 دی 1391 10:26
    تعداد بازدید : 1201

    تعداد مشترکان ADSL مخابرات به 3 میلیون نفر رسید

    تلفن ثابت به عنوان قدیمی ترین خدمت مخابراتی در حالی صاحب برند و نشان اختصاصی می شود که اینترنت پرسرعت و تلویزیون اینترنتی به عنوان اپراتور اول ارتباطی کشور نیز هر یک برند های اختصاصی خود را خواهند یافت.

     

    ایسنا– مظفر پوررنجبر، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه ساختار تازه برند جدید می‌خواهد، گفت: مخابرات ایران در حال پوست‌اندازی است، از همین‌رو در حال حاضر در مجموعه مخابرات ایران محصولات متنوعی عرضه می‌شوند که از قدیمی‌ترین آنها تلفن ثابت گرفته تا جدید‌ترین‌شان تلویزیون اینترنتی، صاحب‌نام و نشان اختصاصی نیستند و مشترکان همواره به اعتبار نام مخابرات از این محصولات استفاده کرده‌اند.پوررنجبر با اشاره به اینکه کمیته‌ نیازسنجی مخابرات به منظور کشف نیاز‌های جدید برای شهروندان راه‌اندازی شده است، گفت: بازار کشور نیاز به خدمات مخابراتی دارد و خصوصی‌سازی با اصلاح ساختارها به دنبال رفع نیاز‌های مردم و بازار است.به گفته او تغییر ساختار‌ها در نحوه عرضه‌ خدمات به مشتریان تغییر جدی ایجاد می‌کند، به همین دلیل خدمات ارتباطی مخابرات به صورت همگرا در سراسر کشور با نام و برند یکسان ارایه خواهد شد.مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: با ایجاد تغییرات مثبت در چند سال آینده کوشش می‌کنیم موفق عمل کنیم تا به یک مخابرات فعال، منعطف، کارآمد با برند معتبر بین‌المللی تبدیل شویم.
    مدیرعامل مخابرات ایران توسعه خدمات دیتا را از مهم‌ترین اهداف شرکت مخابرات ایران دانست و افزود: توسعه‌ دولت الکترونیکی تنها بر بستر توسعه‌ پهنای باند و گسترش خدمات الکترونیکی میسر است، به همین دلیل مخابرات ایران ارایه‌ خدمات دیتا و مبتنی بر آی‌پی را توسعه داده است و اکنون شمار مشترکان پهنای باند مخابرات از 100 هزار مشترک در دو سال گذشته به سه میلیون مشترک در سال 91 افزایش یافته است.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :