آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 21384
تاریخ انتشار : 20 دی 1391 11:11
تعداد بازدید : 669

معاون نوسازی معاونت توسعه مدیریت رییس‌جمهوراعلام کرد:

عرضه 200 خدمت دولتی در هر استان توسط دفاتر پیشخوان دولت

معاون نوسازی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور از عرضه بیش از 200 خدمت دولتی در هر استان توسط دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک خبر داد.

 

خبرگزاری فارس- احمد بزرگیان در مورد نحوه گرفتن مجوز راه‌اندازی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی گفت: برای این منظور باید به پورتال استانداری مراجعه کرد و در آنجا فرم‌هایی دارند که هر موقع فراخوان ارایه می‌شود، با تکمیل فرم‌ها و فراهم کردن شرایط مجوز داده می‌شود.
وی افزود: مجوز دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک بر اساس مطالعه آمایش در هر استان صادر می‌شود.
معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور گفت: در بازدیدی که اخیرا از استان فارس داشتم، در آن استان 600 خدمت از سوی 50دستگاه دولتی از طریق دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک به مردم ارایه می‌شد و هر دفتر بر اساس توانمندی خود 60 تا 70 خدمت را به صورت الکترونیکی به مردم ارایه می‌کرد.
وی افزود: خدمات دستگاه‌های دولتی در استان‌های کشور از 200 خدمت گرفته تا 600 خدمت از طریق دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک به مردم ارایه می‌شود.
بزرگیان افزود: انتظار می‌رود، بعضی از دستگاه‌های ملی و عمومی مانند سازمان تامین اجتماعی همکاری بیشتری با دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک داشته باشند.
وی  افزود: اخیرا وزارت جهاد کشاورزی 200 خدمت دستگاه‌های خود را بر اساس امضای تفاهم‌نامه‌ای به دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک ارایه کرده است.
بزرگیان گفت: علاوه بر نشست وزارت کشور که از طریق ویدیو کنفرانس با 31 استان کشور مشکلات دفاتر پیشخوان الکترونیک بررسی و رفع شد، نشست دیگری نیز در آینده برگزار خواهد شد و با حضور کارگروه راهبردی مشکلات پیشخوان‌ها بررسی خواهد
 شد.
معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور افزود: برخی از سازمان‌ها مانند سازمان امور مالیاتی خدمات قابل توجهی به دفاتر پیشخوان ارایه کرده‌اند و همچنین بخشی از خدمات اجتماعی نیروهای مسلح بر اساس امضای تفاهم‌نامه به دفاتر پیشخوان ارایه شد.
وی گفت: هر استان حداقل 200 خدمت دولتی را از طریق دفاتر خصوصی پیشخوان دولت الکترونیک به مردم ارایه می‌کند، البته برخی از این خدمات شبیه هم بوده و در استان‌های مختلف تکراری است.
بزرگیان در پایان افزود: ارایه خدمت از طریق دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک در راه‌اندازی کار مردم، آسانی دسترسی مردم به این دفاتر و همچنین کاهش هزینه دریافت خدمت موثر است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :