آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 214110
تاریخ انتشار : 3 مرداد 1396 11:27
تعداد بازدید : 600

مدیر فناوری اطلاعات بانک ملت:

سرویس های جدید ارزی بانک ملت فعال شد

مدیر فناوری اطلاعات بانک ملت اقدامات این بانک برای ارایه سرویس های جدید ارزی را تشریح کرد.

ایبِنا - مرتضی ترک تبریزی گفت: از سال گذشته به سمت بانکداری مدرن حرکت و تلاش کردیم با روش های مدرن سرویس های جدیدی را به وجود آوریم و به خصوص در حوزه ارز کار جدیدی را شروع کردیم که سرویس های ستاد ارزی را به روز کنیم و در حال حاضر این سرویس ها در ستاد فعال شده است.  
وی با بیان اینکه، همراه بانک ملت با توجه به علاقه مندی مشتریان به حوزه تلفن همراه در روزهای اخیر با بیش از ۱۰۰ سرویس عرضه شده است، گفت: اکنون با حمایت بانک ملت بعد از حدود دو دهه صاحب شش شرکت هستیم که برخی از این شرکت ها ازجمله به پرداخت در بورس پذیرفته شده و در حال فعالیت هستند. وی با بیان اینکه این شرکت ها با حمایت بانک رشد و نمو پیدا کرده اند و در حوزه های مختلف در حال ارایه سرویس به مشتریان هستند، گفت: درواقع ما سوپرمارکتی از محصولات آی تی داریم که از لایه زیرساخت شروع می شود و تا لایه های سرویس ادامه پیدا می کند. ترک تبریزی با بیان اینکه همراه بانک ملت در روزهای اخیر با بیش از ۱۰۰ سرویس عرضه شد، ادامه داد: با توجه به علاقه مندی مشتریان به حوزه تلفن همراه سعی کردیم محصولات خود را روی تلفن همراه متنوع و به روز کنیم، همچنین قابلیت NFC روی این محصول فعال و در حال کار است. مدیر فناوری اطلاعات بانک ملت گفت: در حوزه فین تک ها با توجه به علاقه مندی و چابکی که در شرکت ها وجود دارد، سعی کردیم بدون تصدی گری و با حمایتی که انجام می دهیم، دو شرکت شقایق و صنایع یاس را مسوول این کار کنیم که مسوولیت هماهنگی و همکاری و حمایت از فین تک ها را بر عهده دارند. ترک تبریزی گفت: آینده متعلق به فین تک هاست و سرویس های سمت مشتری از جانب فین تک ها باید ارایه شود و بانک باید بتواند با ارایه سرویس های بانکداری باز و ایجاد core banking سرویس های لازم را به مشتریان عرضه کند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :