آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 214440

توسعه کیوسک های الکترونیکی بانک ملی

بانک ملی- اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران با تعبیه کیوسک های خدمات الکترونیکی خواستار توسعه خدمات غیرحضوری این بانک شدند.

در جلسه ای که به همین منظور در شعبه بازار بانک برگزار شد، برات کریمی عضو هیات مدیره با بیان وضعیت مناسب سپرده های بانک، تلاش مدیران شعب برای مدیریت قیمت تمام شده پول، کاهش نرخ موثر تسهیلات و کاهش نسبت سپرده های گران قیمت به ارزان قیمت را مهم دانست و گفت: توجه به تخصیص و نصب بهینه کیوسک های خدمات الکترونیک در بانک ملی ایران، رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :