آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 217068
تاریخ انتشار : 21 مرداد 1396 11:34
تعداد بازدید : 799

راه اندازی مرکز الکترونیکی ارتباط با مشتریان گمرک

فناوران - گمرک ایران اقدام به راه اندازی مرکز ارتباط با مشتری یا میز خدمت کرد.


در راستای ادامه ارایه خدمات الکترونیکی و در جهت رفاه حال خدمت گیرندگان و عدم نیاز به مراجعات حضوری، گمرک جمهوری اسلامی ایران اقدام به راه اندازی مرکز ارتباط با مشتری یا میز خدمت کرده است.بر همین اساس با استفاده از شماره تلفن پنج رقمی ۴۳۸۹۱ امکان پاسخ گویی به کلیه سوالات درباره سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی فراهم شده است. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :