fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 217379
    تاریخ انتشار : 25 مرداد 1396 10:24
    تعداد بازدید : 590

    شبکه‎های اجتماعی بهترین روش فروش خدمات بانکی

    ابراهیم کاظم پور، سخنگوی بانک تجارت با بیان اینکه با توجه به گستره مخاطبان بانک تجارت در شبکه ها و پیام رسان های اجتماعی، تولید محتوا و پاسخگویی به کاربران در صفحات بانک، مخاطب محور و بر اساس رفتار تعاملی با کاربران انجام می شود، گفت: برنامه ریزی براساس اطلاعات و تحلیل های ارایه شده توسط شبکه های اجتماعی یکی از بهترین روش های دستیابی به اهداف روابط عمومی و فروش خدمات بانکی است. بانک تجارت - وی گفت: با تغییرات گسترده و پرشتاب شبکه های اجتماعی اکنون تحلیل هایی که خود این شبکه ها درباره مخاطبان ارایه می دهند، به خوبی می تواند وضعیت تعاملی و تاثیرگذاری محتوای تولیدشده را نشان دهد.

    به طور مثال در شبکه اجتماعی اینستاگرام  از ابتدای سال 96، تصاویر کاربرانی که در جشنواره نوروزی بانک شرکت کردند با شاخص تاثیرگذاری بیش از 11هزار، ویدیوهای حوزه مسوولیت اجتماعی بانک با شاخص تاثیرگذاری بیش از 9000، محتوای تصویری مربوط به معرفی شعب بانک تجارت با شاخص تاثیرگذاری بیش از 8500، معرفی کارت هدیه با شاخص تاثیرگذاری بیش از 8000، هشدارهای امنیتی با شاخص تاثیرگذاری بیش از 7500 و ویدئوهای آموزشی موبایل بانک تجارت با شاخص تاثیرگذاری نزدیک به 7000 کاربر نشان می دهد گرایش کاربران در صفحه نهادی مالی مانند بانک تجارت شامل چه حوزه هایی می شود. 


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :