fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 218407
    تاریخ انتشار : 12 شهریور 1396 10:11
    تعداد بازدید : 1024

    با پیش‌شماره 0998 و نرخ مکالمه از 555 تا 888 ریال

    سیم کارت شاتل موبایل به بازار آمد

    اپراتور مجازی «شاتل موبایل»، روز گذشته عرضه تجاری آزمایشی سیم کارت های خود را آغاز کرد.

    فناوران - این اپراتور مجازی، Full MVNO محسوب می شود به این معنی که تمام امکانات و زیرساخت های اپراتور مادر را به غیر از آنتن های BTS در اختیار دارد و سرویس کاملی به مشتریان خود عرضه می کند. علاوه بر این، شاتل با تکیه بر خدمات ارتباطی ثابتی که سبد محصولات خود دارد، قصد دارد خدمات یکپارچه ثابت و سیار ارایه کند.
    پیش شماره سیم کارت های شاتل موبایل 0998 است و فعلا شماره های این اپراتور با کد یک عرضه می شود. قیمت مکالمه درون شبکه این اپراتور نیز دقیقه ای 555 ریال و مکالمه با سایر اپراتورها 888 ریال تعیین شده است.

     تاکید بر یکپارچگی خدمات
    محمدحسن شانه ساززاده، رییس هیات مدیره و موسس گروه شرکت های شاتل ، در نشست اعلام راه اندازی تجاری آزمایشی شبکه تلفن همراه شاتل موبایل گفت: شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاری شاتل موبایل به عنوان «شبکه همراه گروه شرکت های شاتل»، در سال 1394 و با هدف تمرکز روی نسل های جدید خدمات ارتباطی بی سیم مبتنی بر شبکه های تلفن همراه، TD-LTE  و Wi-Fi عمومی تاسیس شد.
    شانه ساززاده افزود: این شرکت، خدمات ارتباطی همگرای ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به صورت یکپارچه به عنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور به مشترکان خود ارایه می کند.
    شانه ساززاده گفت: با اضافه شدن خدمات تلفن همراه به سبد خدمات دسترسی باند پهن، تلفن ثابت و محتوای چند رسانه ای، شاتل، به یک بازیگر چهار وجهی در حوزه خدمات مخابراتی تبدیل شده است.

     شاتل موبایل از 2G پشتیبانی نمی کند
    آرش کریم بیگی، مدیرعامل شاتل موبایل نیز در این نشست گفت: شبکه تلفن همراه شاتل موبایل مبتنی بر نسل های 3، 75/3، 4 و 5/4 تلفن همراه بوده و اینترنت نسل دوم 2G در این شبکه ارایه نمی شود.
    وی افزود: به زودی امکان استفاده از خدمات شبکه TD-LTE روی فرکانس کاربردی 2600 مگاهرتز برای کاربران شاتل موبایل فراهم می شود.
    کریم بیگی، مزیت های شبکه شاتل موبایل را دسترسی به سریع ترین شبکه اینترنت کشور، پوشش گسترده خدمات در بیش از 580 شهر، مدیریت آسان، متمرکز و شفاف سرویس ها و حساب ها با تعرفه ها و بسته های مقرون به صرفه و سفارشی، خدمات محتوایی، ارزش افزوده و تکمیلی منحصربه فرد، فروش و پشتیبانی 24 ساعته در تمامی ایام سال، راهکارهای سازمانی یکپارچه ثابت و سیار، برخورداری از بیش از 400 نقطه انحصاری فروش و خدمات در سراسر کشور و تخصیص پیش شماره اختصاصی 0998 با کد یک توصیف کرد که در کنار آن ها، مشتریان به ده ها خدمت شاتلی و شاتل موبایلی دیگر نیز دسترسی پیدا خواهند کرد.

     محصولات شاتل موبایل
    کریم بیگی محصولات شاتل موبایل را سیم کارت های 3G/4G پس پرداخت، پیش پرداخت و توریست عنوان کرد و گفت: خدمات موردنیاز مشترکان شاتل موبایل به صورت دوگانه یا همان هیبرید هم ارایه خواهد شد به طوری که مشترکان شاتل موبایل برای نخستین بار در ایران می توانند بخشی از خدمات را به صورت پیش پرداخت و بخشی را به صورت پس پرداخت دریافت کنند. همچنین سیم کارت توریست نیز به عنوان یک محصول جدید از سوی شاتل موبایل وارد بازار خواهد شد.
    کریم بیگی با بیان اینکه شاتل موبایل مقرون به صرفه ترین نرخ مکالمه پیش پرداخت را ارایه داده است، گفت: در صورت مصرف خارج از بسته، هزینه هر دقیقه مکالمه درون شبکه 555 ریال، هر دقیقه مکالمه خارج شبکه 888 ریال، ارسال پیامک با نوشتار انگلیسی 222 ریال، پیامک با نوشتار فارسی 111 ریال، ارسال پیامک به خارج از کشور 1500 ریال و استفاده از اینترنت همراه تمامی نسل ها به صورت مصرف آزاد و خارج از بسته بین 0.075 تا 0.6 ریال تعیین شده است. ضمن اینکه 22 بسته افزایشی اینترنت همراه با قابلیت تمدید خودکار و انتقال مانده ترافیک به دوره بعد به همراه دقایق رایگان مکالمه و دسترسی به خدمات سینمایی نماوا در اختیار مشترکان قرار گرفته است.
    او افزود: همچنین براساس بسته های مختلفی که پیش بینی شده، مشترکان براساس نیاز خود و براساس پرداخت ماهانه از 18 هزار تومان تا 40 هزار تومان مبلغ ثابت می توانند با توجه به نیاز خود، از خدمات صوت، پیامک و اینترنت همراه بدون هزینه مضاعف استفاده کنند.
    مدیرعامل شاتل موبایل گفت: مرکز پشتیبانی شاتل اکنون به صورت تلفنی و دو زبانه فعال است و در تلاشیم این  خدمات را با گویش های محلی نیز ارایه کنیم.

     استقبال از ترابردپذیری
    کریم بیگی تمرکز شاتل موبایل در بخش سیم کارت های پس پرداخت را روی بحث ترابردپذیری دانست و گفت: از نظر ما بازار خرید سیم کارت های دایمی اشباع شده و تنها از طریق ترابردپذیری می توان مشترک جذب کرد.
    وی افزود: برخی رقبای ما به سازمان تنظیم مقررات نامه زده و درخواست داده بودند از ترابردپذیری معاف شوند؛ چراکه نگران بودند شماره های رندشان خریداری و سپس به اپراتور دیگر ترابرد شود. اما ما نگرانی بابت این موضوع نداشته و منتظر تایید شرکت ناظر طرح، برای آغاز ترابرد هستیم.

     تبدیل به Multi MNO تا پایان سال
    مدیر عامل شاتل موبایل با بیان اینکه اکنون با یکی از
     MNOها (رایتل) قرارداد بسته شده اما به دنبال این هستیم که تبدیل به یک Multi MNO شویم گفت: در حال توسعه شبکه TDE-LTE روی فرکانس 2600 مگاهرتز هستیم و خود این شبکه را می توان یک MNO درنظر گرفت. 
    وی افزود: به پشتوانه مصوبات حقوقی رگولاتوری نیز امیدواریم تا پایان سال قرارداد دیگری نیز با یک MNO دیگر منعقد کنیم تا کاربران تجربه متفاوتی از کیفیت و خدمات شبکه داشته باشند.
    وی درباره دلایل انتخاب MNO فعلی (رایتل) نیز توضیح داد: جزییات قرارداد مانند ساختار قیمت گذاری یا شیوه اتصال فنی از موضوعات مهم در تصمیم گیری بود. نحوه قرارداد با اپراتورهای دیگر به نحوی بود که ما صرفا می توانستیم یک reseller سیم کارت باشیم. 


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :