آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 218494
تاریخ انتشار : 13 شهریور 1396 9:23
تعداد بازدید : 939

شیائومی در بازار پوشیدنی ها اول شد

شیائومی در بازار گجت های پوشیدنی جایگاه نخست را از اپل و فیت بیت ربود.


فناوران - اوایل امسال شیائومی عنوان بزرگ ترین عرضه کننده گجت پوشیدنی را از آن خود کرد. بر اساس گزارش IDC، اپل و فیت بیت بعد از شیائومی قرار دارند. گزارش IDC نشان از این دارد که اپل در سه ماهه دوم سال جاری میلادی نیز جایگاه دوم و فیت بیت در جایگاه سوم قرار گرفته است.
بر اساس گزارش IDC، در جریان سه ماهه سوم سال جاری میلادی در مجموع بیش از 3/26 میلیون دستگاه گجت پوشیدنی راهی بازار شده است. این عدد در مقایسه با 8/23 میلیون دستگاه عرضه شده در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷، نشان از افزایش 3/10 درصدی دارد. پنج کمپانی برتر موفق شده اند حداقل یک میلیون دستگاه گجت پوشیدنی راهی بازار کنند؛ ولی سامسونگ جزو کمپانی هایی است که کمتر از یک میلیون دستگاه گجت پوشیدنی راهی بازار کرده اند. گزارش ها حاکی است که شیائومی با 5/13 درصد سهم از بازار در رتبه نخست قرار دارد که این 1/0 درصد اضافه به واسطه فروش ۴۰۰ هزار دستگاه گجت پوشیدنی بیشتر است. آی دی سی به این نکته پرداخته که فروش گجت های پوشیدنی با قیمت ارزان برگ برنده این کمپانی باقی مانده و می بند شیائومی همچنان پرفروش ترین گجت پوشیدنی شیائومی است.
اپل در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ شاهد افزایش 4/3 درصدی سهم خود بوده که دلیل آن عرضه ۱/۱ میلیون دستگاه اپل واچ بیشتر است. فیت بیت در مقایسه با مدت مشابه سال پیش شاهد افت بسیار زیادی در میزان عرضه گجت های پوشیدنی بوده است؛ به طوری که سهم این کمپانی از 1/24 درصد در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶، با کاهشی 1/11 درصدی همراه شده و به 9/12 درصد رسیده است. میزان عرضه گجت های پوشیدنی فیت بیت با کاهش 3/2 میلیونی، به 4/3 میلیون دستگاه کاهش پیدا کرده است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :