fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 22037
    تاریخ انتشار : 8 بهمن 1391 11:1
    تعداد بازدید : 387

    سامانه سامانه پیامک پست انتقاد می پذیرد

    کارمندان و یا مشتریان به عنوان مخاطبان اصلی شبکه پستی می توانند نظرات، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و یا اخبار و اطلاعات خود به سامانه پیام کوتاه به شماره 09197070989، ارسال کنند.

    روابط عمومی شرکت پست- سیدعلی سجادی، مدیرکل حراست و امنیت شرکت با بیان این مطلب، گفت: مشتریان پست همچنین می‌توانند نظرات، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و یا اخبار و اطلاعات خود را با معرفی و یا بدون معرفی خود از طریق ایمیل
     boshraa@post.ir، ارتباط با تلفن گویا به شماره 02188526572 و گذاشتن پیام و همچنین ارسال نامه به صندوق پستی 444-15875 با این شرکت در میان بگذارند.
    وی افزود: اداره کل حراست و امنیت پستی با راه‌اندازی سامانه جدید، ارتباط با مشتریان و همکاران را تسهیل کرد.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :