آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 220862
تاریخ انتشار : 12 مهر 1396 9:11
تعداد بازدید : 816

تمرکز ایران کیش روی پات

قائم مقام معاونت فناوری اطلاعات ایران کیش اعلام کرد که محصول استراتژیک شرکت ایران کیش از نیمه دوم امسال، اپلیکیشن پات است.


فناوران- شهره آقابابایی با بیان اینکه نرم افزار پرداخت پات از خردادماه امسال وارد فاز جدیدی از تکامل خود شده که آغاز آن رونمایی از نسخه IOS این اپلیکیشن بود، افزود: با مجوزی که از سوی بانک مرکزی صادر شد، امکان انتقال کارت به کارت از طریق این اپلیکشین برای پنج بانک مبدأ فراهم آمد که طی یک ماه آینده چندین بانک دیگر به آن افزوده می شود.
آقابابایی با بیان اینکه در فاز جدید اپلیکیشن پات موفق ترین الگوهای داخلی و خارجی بررسی شده اند تا یک محصول متمایز ارائه شود خاطرنشان ساخت: امکاناتی همچون پات سلامت که تاکنون در هیچ اپلیکیشن پرداختی نبوده، به این اپلیکیشن افزوده می شود.
قائم مقام معاونت فناوری اطلاعات ایران کیش با اشاره به امکانات کنونی این نرم افزار گفت: ازاین پس پذیرندگان ایران کیش می توانند امور مربوط به خود و ارتباط با شرکت ایران کیش را از طریق پات انجام دهند.
مدیر پروژه پات افزود: با توجه به این که کمپین پات در نیمه دوم امسال به طور ویژه گروه های خاصی از مخاطبان را در نظر گرفته است و قصد دارد با توجه به حال و هوای جام جهانی فوتبال، به شکل ویژه ای حال و هوای فوتبالی هم داشته باشد امکان پیش بینی مسابقات لیگ را هم در این اپلیکیشن فراهم کرده ایم و کاربران امتیاز خود را نیز می توانند در نرم افزار مشاهده کنند. همچنین به زودی نوتیفیکیشن خارج برنامه (ارسال پیام) را نیز ارائه خواهیم کرد. آقابابایی با بیان اینکه در کمپین کفش طلایی ایران کیش برای دیدن مسابقات جام جهانی یک هواپیما مسافر رهسپار روسیه می شوند و 11 کفش طلا جایزه داده می شود افزود: کاربران اپلیکیشن پات می توانند از هم اکنون با نصب این اپلیکیشن برای حضور در کمپین ایران کیش، امتیاز کسب کنند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :