آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 22373
تاریخ انتشار : 15 بهمن 1391 11:7
تعداد بازدید : 486

تلفن بانک سامان خدمات جدید می دهد

سامانه جدید تلفن بانک سامان با تغییرات زیرساختی برای افزایش سرعت و کارایی و همچنین افزوده شدن خدمات جدید آماده بهره برداری مشتریان این بانک است.

ایلنا- مشتریان بانک سامان برای بهره‌مندی از این سامانه می‌توانند با مرکز سامان‌ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند و پس از ورود به سامانه تلفن‌بانک سامان و وارد کردن شماره مشتری و رمز تلفن‌بانک، از خدمات متنوع آن استفاده کنند.
این گزارش می‌افزاید: افزون بر گزینه‌های «عملیات سپرده»، «عملیات چک»، «پرداخت انواع قبض‌های مصرفی» و «تغییر رمز» که تاکنون در این سامانه وجود داشت، گزینه «عملیات کارت» با قابلیت‌های جدید، دریافت «شماره شبا سپرده» نیز به این سامانه افزوده شد.
در گزینه «عملیات کارت» سامانه جدید دریافت مانده کارت، انتقال وجه از کارت به کارت یا از کارت به سپرده، دریافت صورت‌حساب و مسدود کردن کارت برای مشتریان امکان‌پذیر شده است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :