آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 22442
تاریخ انتشار : 16 بهمن 1391 10:23
تعداد بازدید : 404

معاون سازمان تنظیم مقررات:

اپراتورها مانع زیان مشترکان شوند

اپراتورهای موبایل توجه کنند که اگر مشترک قصد انصراف از سرویسی را دارد به راحتی این امر برای او امکان پذیر باشد تا متضرر و ناراضی نشود.

ایسنا- حسن رضوانی، معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی سرویس‌ها و خدمات تلفن همراه به عهده اپراتورهاست، گفت: اپراتورها باید در ارایه خدمات ارزش افزوده حقوق مشترکان خود را رعایت کنند و تنها جنبه درآمدزایی را مد نظر خود قرار ندهند.
وی با بیان اینکه توجه به رضایت‌مندی مشترکان باید در اولویت کاری اپراتورهای تلفن همراه قرار بگیرد، افزود: در شرایط حاضر انحصار در بازار تلفن همراه وجود دارد که همین امر موجب شده مردم در خصوص دریافت و استفاده از خدمات و سرویس‌های تلفن همراه متضرر شوند.
رضوانی با تاکید بر اینکه این مسایل در حوزه تلفن همراه باید حل شود، گفت: در صورتی که اپراتوری سرویسی ارایه می‌کند، باید تمام جوانب آن را مورد ارزیابی قرار دهد به شکلی که اگر مشترک قصد انصراف را داشت به راحتی این امر برای او امکان‌پذیر باشد. به گفته وی در این شرایط حقوق مشترکان بیشتر رعایت خواهد شد و مردم استفاده بیشتری از این خدمات خواهند کرد. معاون سازمان تنظیم مقررات با اشاره به برگزاری کنگره موبایل در ایران، افزود: این اقدام سبب می‌شود که مردم با سرویس‌ها و خدمات ارزش افزوده فناوری همراه بیشتر آشنا شوند و با توجه به اینکه بسیاری از خدمات به سمت الکترونیکی شدن در حرکت است، برگزاری چنین رویدادی می‌تواند نقش موثری در فرهنگ‌سازی و آموزش کاربران تلفن همراه داشته باشند.
رضوانی با تاکید بر اینکه حل مسایل و مشکلات حوزه تلفن همراه باید در این کنگره مورد تاکید قرار گیرد، افزود: اپراتورهای تلفن همراه و سایر فعالان حوزه تلفن همراه از این فرصت برای فرهنگ‌سازی و زمینه‌سازی برای ارایه متنوع سرویس‌های ارزش افزوده استفاده کنند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :