آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 22510
تاریخ انتشار : 17 بهمن 1391 11:1
تعداد بازدید : 971

واردکنندگان کالاهای فناوری اطلاعات بخوانند:

نمایشگاه تخصصی خدمات پس از فروش ششم اسفند برپا می شود

معاون سازمان حمایت از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی خدمات پس از فروش و ارتقای رضایت مندی مصرف کنندگان از ششم تا نهم اسفندماه هم زمان با روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در تهران خبر داد.

شاتا- وحید منایی گفت: در این نمایشگاه شرکت‌های ارایه کننده خدمات پس از فروش محصولات تولید داخل و همچنین کالاهای وارداتی سرمایه‌ای و مصرفی بادوام مانند خودرو، لوازم خانگی، صوتی و تصویری، ارتباطات و فناوری اطلاعات و نحوه چگونگی ارایه خدمات پس از فروش به مصرف‌کنندگان محصولات خود را اطلاع‌رسانی می‌کنند.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در ایران، گفت: آگاه‌سازی مصرف‌کنندگان از حقوق خود، ایجاد رقابت سالم و مطلوب در بین تولیدکنندگان انواع محصولات و ارایه‌کنندگان خدمات از جمله دستاوردهای این نمایشگاه است که زمینه ارتقای کیفیت و سطح رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان را به دنبال دارد.
منایی با توجه به استقبال سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان از چنین ایده‌هایی، گفت: اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در خصوص خدمات پس از فروش در سال تولید ملی، به ایجاد رقابت مثبت در بین تولیدکنندگان و افزایش جذب مشتری می‌انجامد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :