آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 22716
تاریخ انتشار : 24 بهمن 1391 10:31
تعداد بازدید : 2083

هفته مد آنلاین

صدها طراح مد، مجموعه های پاییز و زمستان 2013 را در هفته مد نیویورک به نمایش گذاشته اند، اما همه این نمایش ها، امسال روی صحنه های معمول انجام نشده است.

این روزها فصل نمایش مجموعه های مد است و پس از هفته مد نیویورک، هفته های مد لندن، پاریس و میلان از راه می رسد که نزدیک به 500 طراح و بیش از 200 هزار بازدیدکننده، خریدار و خبرنگار را به خود مشغول می کند.
اما نکته قابل توجه در هفته مد 2013، رویکرد نام های کم تر شناخته شده دنیای مد به دنیای دیجیتال است. این طراحان که به دنبال جلب توجه طیف وسیع تر مخاطبان به ویژه جوان ترها هستند، از طریق نمایش آنلاین مجموعه های خود، هزینه بسیار کم تری نیز متقبل می شوند.شرکت در برنامه های معمول هفته های مد و استخدام مدل و آرایشگر و از این قبیل برای شرکت های طراح لباس تا 100 هزار دلار هزینه دارد که برای شرکت های نوپا و جویای نام رقم بالایی است.
یک از این طراحان جویای نام “راشل روی” نام دارد. او از سال 2005 وارد این صنعت شده و امسال در نمایشی دیجیتالی، شوی لباسش را به صورت زنده و آنلاین در روز 14 فوریه به نمایش گذاشت. افزودن تصاویر پشت صحنه، مصاحبه ها و از این قبیل به نمایش مد، امکاناتی است که نمایش آنلاین مد لباس را جذاب می کند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :