fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 2357
    تاریخ انتشار : 2 آبان 1390 11:4
    تعداد بازدید : 366

    سهم مانیتورهای سامسونگ در بازار جهانی دوباره رشد کرد

    20 فصل در صدر بازار مانیتور

    بر طبق آخرین آمار و اطلاعات منتشر شده از موسسه اطلاعات جهانی IDC، سهم شرکت سامسونگ در میزان فروش پنل های تصویری صفحه نمایش در میان دیگر برندهای عمده حاضر در این کلاس از لحاظ قیمت و تعداد کالای به فروش رفته در سه ماهه دوم سال 2011 به ترتیب به 2/17 و 7/14 درصد ارتقا یافته است.

    فناوران- این میزان فروش بار دیگر جایگاه سامسونگ در صدر فروشندگان جهانی صفحه‌نمایش را برای بیستمین فصل فروش پیاپی از سال 2006 تاکنون حفظ می‌کند.
     موقعیت سامسونگ در بازارهای داخلی کشور کره پا را از این مقدار نیز کاملا فراتر گذاشته و برتری مطلق این برند را برای 46 فصل متوالی معادل بیش از 11 سال نشان می‌دهد.
     سامسونگ همچنین به‌عنوان تنها شرکت سازنده مانیتور با فروش بالای 5 میلیون صفحه‌نمایش در هر دو فصل ابتدایی سال 2011 معرفی شده است که از این لحاظ نیز برتری کاملی نسبت به دیگر رقبای آن به چشم می‌خورد.
    تثبیت جایگاه سامسونگ در این رده به‌رغم بحران جهانی اقتصاد از اهمیت و معنای ویژه‌ای برای این شرکت برخوردار است که مدیریت صحیح و شیوه گذر از بحران از مهم‌ترین دلایل دستیابی به این مهم به شمار می‌روند.
     توجه به بازارهای ویژه‌ای همچون کشورهای آفریقایی، منطقه خاورمیانه و آمریکای جنوبی و مرکزی از دیگر نکات کلیدی حفظ موقعیت جهانی سامسونگ است؛ حضور گسترده سامسونگ در این مناطق منجر به رشد بی‌سابقه‌ای در فروش این شرکت
    شده است.
    میزان فروش این برند در سال گذشته از 2/5 درصد در خاورمیانه و آفریقا و 2/4 درصد در کشورهای آمریکای جنوبی و مرکزی به‌ترتیب به 5/24 و 9/28 درصد در نیمه ابتدایی سال 2011 افزایش یافته است که نیم‌نگاهی به این ارقام به روشنی بر موفقیت چشمگیر سامسونگ در این بازارهای نوپا تاکید می‌کند.
    یکی دیگر از وجوه موفقیت سامسونگ فروش بالای پنل‌های LED این شرکت است؛ رشد سالیانه 9/7 درصدی در فروش پنل‌های LED سامسونگ از لحاظ تعداد این شرکت را به تنها برند دارای بیش از 20 درصد از سهم فروش سالیانه این کلاس بدل کرده است به بیان دیگر از هر پنج مانیتور LED به فروش رسیده در نیمه  اول سال 2011 یک پنل به شرکت سامسونگ تعلق دارد.
     موفقیت‌های پیاپی سامسونگ و حفظ جایگاه این برند در صدر تولید‌کنندگان پنل‌های تصویری صفحه‌نمایش ارتباط مستقیمی با کیفیت ساخت، فعالیت‌های مبتکرانه و تداوم تولید برترین فناوری‌های مدرن روز همچون تلویزیون‌های سه‌بعدی پیشرفته داشته و این روند همان طور که Jeong-Hwan Kim، معاون ارشد تیم فروش و بازاریابی پنل‌های تصویری سامسونگ اشاره می‌کند مطمئنا در آینده نیز با قدرت هرچه تمام‌تر ادامه خواهد یافت.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :