fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 23840
    تاریخ انتشار : 15 اسفند 1391 10:15
    تعداد بازدید : 592

    ارزيابي اپراتورهاي برتر در سومين جشنواره فاوا كليد خورد

    به منظور ارتقاي سطح كيفي و كمي خدمات، ارزيابي و رتبه بندي اپراتورهاي سرويس هاي فناوري اطلاعات در قالب سومين جشنواره ملي فاوا انجام مي شود.

    فناوران – حسن رضوانی معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات با بیان این مطلب گفت: اين ارزيابي با 51 شاخص در چهار محور رضايت‌مندي كاربران و مشتريان، انجام تعهدات توسعه و اجرا، قانون‌مداري و توسعه فرهنگ و ادبيات رگولاتوري و عملكرد شبكه انجام مي‌شود كه بيشترين شاخص‌ها در محور رضايت‌مندي كاربران و مشتريان با لحاظ كردن كيفيت سرويس است.
    وي، ارتقای سطح آگاهي و رضايت‌مندي كاربران، ايجاد مكانيزم‌هاي انگيزشي، بهره‌مندي از روش‌هاي نوين نظارتي و جايگزيني سيستم‌هاي انگيزشي و تشويقي به جاي سيستم‌هاي تنبيهي و جريمه‌اي را از اهداف ديگر ارزيابي اپراتورهاي سرويس‌هاي فناوري اطلاعات عنوان كرد و گفت: در اين روش هر اپراتور، خود به عنوان يك ناظر همواره تلاش مي‌كند در رقابت با ساير اپراتورها سطح خدمات و كيفيت خود را ارتقا دهد كه اين موضوع توسعه و ارتقای كيفيت خدمات و رضايت‌مندي مردم را در پي خواهد داشت.وي افزود: نتايج حاصل از ارزيابي علاوه بر معرفي به دبيرخانه جشنواره فاوا به منظور تقدير از اپراتورهاي برتر، براي آگاهي كاربران از كيفيت سرويس‌دهي اپراتورها اطلاع‌رساني مي‌شود.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :