آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 238837
تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1397 10:41
تعداد بازدید : 453

در نشست خبری پنجمین همایش بازاریابی و فروش مدرن اعلام شد؛

تغییر کسب وکارهای سنتی به دیجیتال با «ایران مایند»

پنجمین همایش بازاریابی و فروش مدرن با هدف محوریت بازاریابی و فروش به سبک دیجیتالی با توجه به نیاز کسب وکار ها به توسعه دیجیتالی و همگام شدن با مدرن ترین شیوه های بازاریابی و فروش در سطح جهانی با حضور جمعی از سخنرانان حرفه ای، فعالان کسب وکار های دیجیتالی و متخصصان به همت گروه مشاوران ایران مایند در هتل قلب تهران برگزار شد.

فناوران -  صالح آتشی، مدیرعامل گروه مشاوران ایران مایند در نشست خبری که قبل از همایش برگزار شد، به تشریح برنامه های این شرکت برای ارتقای تغییرکسب وکارهای سنتی به دیجیتال پرداخت و گفت: با توجه به روند رو به رشد کسب وکارها از سنتی به دیجیتال، وجود پلی مابین این دو کسب وکار به شدت حس می شود. از این رو گروه ایران مایند با دارا بودن تجربیات علمی و عملی در هر دو حوزه سنتی و دیجیتال، درصدد برآمد تا از طریق برگزاری رویداد، مشاوره، نشست با صاحبان کسب وکار در حوزه های مختلف این خلاء را پر کند.
وی با بیان اینکه گروه مشاوران ایران مایند از هم پیمان شدن مدیران جوان و مجرب چندین شرکت در سال 96 تشکیل شد، افزود: این شرکت با بهره گیری از نوین ترین علوم حوزه بازاریابی و فروش و همچنین برگزاری سمینارهای متفاوت، با موضوع بازاریابی و فروش امید دارد سطح بازاریابی و فروش در ایران را به استانداردهای جهانی برساند.
آتشی اضافه کرد: اینکه شما در دوران رونق اقتصاد، خوب بفروشید و احساس کنید بازاریابی خوبی داشته اید، کار عجیبی نبوده است، هنر مدیران فروش و بازاریابی در شرایط سخت اقتصادی است که خود را نشان می دهد.
وی افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی فراوانی که بر بنگاه های اقتصادی ایران تحمیل شده، تجار و بازرگانان کشور باید کاری کنند که به کسب وکار خود رونقی دوباره بدهند و با رویکردی تازه فعالیت خود را از سر بگیرند. 
مدیرعامل گروه مشاوران ایران مایند با بیان اینکه بسیاری از خدمات را به صورت رایگان به جوانان ارایه می دهیم، گفت: در ایران جوانان زیادی هستند که استعداد بالقوه دارند و تلاش ما این است که استعداد آنها را به بالفعل تبدیل کنیم.
مجید حقیقی، دبیر اجرایی همایش بازاریابی و فروش مدرن درباره برنامه های گروه مشاوران ایران مایند گفت: برگزاری رویدادها و دوره های آموزش تخصصی بازاریابی فروش، برگزاری نشست های تخصصی با حضور کارشناسان مطرح بازاریابی و فروش در ایران، ارایه مشاوره به کارخانجات و بنگاه های اقتصادی در جهت افزایش فروش و پرورش نیروی انسانی متخصص در حوزه های بازاریابی و فروش ویژه سازمان ها از برنامه های این شرکت در سال 97 است.
وی افزود: مهم ترین هدف ما این است که اصناف را از حالت سنتی به پیشرفته تبدیل کنیم و برگزاری همایش های اینچنینی می تواند کمک زیادی به فعالان اقتصادی کند. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :