fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 23951
    تاریخ انتشار : 16 اسفند 1391 10:37
    تعداد بازدید : 592

    آمادگی مجتمع 27 شورای حل اختلاف برای رسیدگی به شکایات کاربران اینترنت

    مجتمع شماره‎ 27 شوراهای حل اختلاف دادگستری تهران با صدور اطلاعیه ای گفت: آماده‎ دریافت شکایات کاربران اینترنت و سایر موارد مطروحه در حوزه‎ فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

    روابط عمومی مجتمع 27 شوراهای حل اختلاف دادگستری تهران ویژه‎ اصناف، بازرگانان و فناوری اطلاعات در اطلاعیه‎ای از آمادگی این مجتمع برای رسیدگی به دعاوی و شکایات مطروحه در حوزه‎ فناوری اطلاعات و مخابرات خبر داد.
    این مجتمع اعلام کرد که در زمینه دعاوی و شکایات مابین کاربران اینترنت و ارایه‌دهندگان خدمات ADSL، Wireless، پهنای باند، دعاوی و شکایات مابین کاربران و مشترکان اپراتورهای تلفن سیار اعم از ایرانسل، همراه اول، تالیا و رایتل، دعاوی و اختلافات حوزه‎ مالکیت معنوی دامنه‎های اینترنتی، دعاوی و شکایات حوزه‎ کاری دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی، دعاوی و شکایات در حوزه‎ کاری دفاتر پستی، دعاوی و شکایات مابین مشترکان و کاربران و اپراتورهای تلفن ثابت اعم از شرکت مخابرات، دعاوی و شکایات در حوزه‎ تولید، فروش، خدمات پس از فروش و پشتیبانی محصولات نرم‌افزاری و دعاوی و شکایات مابین خریداران و فروشندگان قطعات و سخت‌افزارهای رایانه‎ای آماده رسیدگی است.
    مجتمع 27 شوراهای حل اختلاف دادگستری تهران ویژه‎ اصناف، بازرگانان و فناوری اطلاعات اعلام کرده است که همه‎ شهروندان، کاربران و مشترکان حقیقی و حقوقی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعات 9 صبح تا 13 می‎توانند با مراجعه به آدرس خیابان کریم‌خان زند، خیابان میرزای شیرازی، مقابل پمپ بنزین، کوچه چهاردهم، پلاک 8 دعاوی و شکایات خود را در خصوص موارد مذکور مطرح
    کنند.
    همچنین سامانه تلفن گویای مجتمع با شماره 83835027 برای‎ پاسخگویی به سوالات مراجعان در دسترس است.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :