آمادگی مجتمع 27 شورای حل اختلاف برای رسیدگی به شکایات کاربران اینترنت
مجتمع شماره 27 شوراهای حل اختلاف دادگستری تهران با صدور اطلاعیه ای گفت: آماده دریافت شکایات کاربران اینترنت و سایر موارد مطروحه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

روابط عمومی مجتمع 27 شوراهای حل اختلاف دادگستری تهران ویژه اصناف، بازرگانان و فناوری اطلاعات در اطلاعیهای از آمادگی این مجتمع برای رسیدگی به دعاوی و شکایات مطروحه در حوزه فناوری اطلاعات و مخابرات خبر داد.
این مجتمع اعلام کرد که در زمینه دعاوی و شکایات مابین کاربران اینترنت و ارایهدهندگان خدمات ADSL، Wireless، پهنای باند، دعاوی و شکایات مابین کاربران و مشترکان اپراتورهای تلفن سیار اعم از ایرانسل، همراه اول، تالیا و رایتل، دعاوی و اختلافات حوزه مالکیت معنوی دامنههای اینترنتی، دعاوی و شکایات حوزه کاری دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی، دعاوی و شکایات در حوزه کاری دفاتر پستی، دعاوی و شکایات مابین مشترکان و کاربران و اپراتورهای تلفن ثابت اعم از شرکت مخابرات، دعاوی و شکایات در حوزه تولید، فروش، خدمات پس از فروش و پشتیبانی محصولات نرمافزاری و دعاوی و شکایات مابین خریداران و فروشندگان قطعات و سختافزارهای رایانهای آماده رسیدگی است.
مجتمع 27 شوراهای حل اختلاف دادگستری تهران ویژه اصناف، بازرگانان و فناوری اطلاعات اعلام کرده است که همه شهروندان، کاربران و مشترکان حقیقی و حقوقی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعات 9 صبح تا 13 میتوانند با مراجعه به آدرس خیابان کریمخان زند، خیابان میرزای شیرازی، مقابل پمپ بنزین، کوچه چهاردهم، پلاک 8 دعاوی و شکایات خود را در خصوص موارد مذکور مطرح
کنند.
همچنین سامانه تلفن گویای مجتمع با شماره 83835027 برای پاسخگویی به سوالات مراجعان در دسترس است.