fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 23970
    تاریخ انتشار : 16 اسفند 1391 11:31
    تعداد بازدید : 466

    87 درصد مردم پیامک تبلیغاتی می خواهند

    براساس آخرین آمارهای دریافتی، 87 درصد از مشترکان تلفن همراه متقاضی پیامک های تبلیغی هستند.

    ایسنا- ارسال پیامک‌های تبلیغاتی چند سالی است که از سوی بانک‌ها، شرکت‌های تبلیغاتی، فروشگاه‌ها و غیره آغاز شده و تا جایی ادامه داشت که افزایش پیامک‌های انبوه تبلیغاتی اعتراض بسیاری از مشترکان را برانگیخت.
    مشکل پیامک تبلیغاتی حل شد
    پس از رسانه‌‌ای شدن این موضوع که پیامک‌های تبلیغاتی باید در صورت رضایت مشترکان ارسال شود، مباحث مختلفی مطرح شد و به دنبال پیگیری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قرار شد تا اپراتورهای تلفن راهکاری را برای این موضوع ارایه کنند.اما معاون ارتباطات شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه بیش از سه میلیارد پیامک در طول یک ماه جابه‌جا می‌شود، گفت: تعداد پیامک‌های تبلیغی ارسال شده به گوشی مشترکان در این میان بسیار ناچیز است.
    به گفته زارعیان با بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که پیامک‌های تبلیغی مشکلات چندانی را برای مشترکان ایجاد نمی‌کند، با این وجود شرایط قطع پیامک‌های تبلیغاتی وجود دارد و آنها می‌توانند در صورت عدم درخواست به راحتی آن را اعلام کنند.در هر حال این روزها همچنان بازار پیامک‌ها از جمله در حوزه تبلیغ داغ است که خواسته و ناخواسته از طریق گوشی تلفن همراه به صاحبان این وسیله ارتباطی می‌رسد و بعضا بیشتر از یک پیام ضروری است.در این شرایط رگولاتوری شرایط فعال‌سازی و تعرفه خدمات ارزش افزوده محتوای پیامکی برای اجرا به اپراتور‌های موبایل کشور را اعلام کرده و براساس این آیین‌نامه تمامی اپراتور‌ها موظف‌اند تایید تمایل مشترکان خود را برای پیامک‌های تبلیغاتی، خبری و اطلاع‌رسانی دریافت و نرخ این پیامک‌ها را اطلاع‌رسانی کنند.بر اساس این مقررات اپراتور‌های تلفن همراه موظفند قبل از ارایه خدمات ارزش افزوده محتوایی پیامکی، شرایط ارایه از جمله تعرفه خدمات، نحوه‌ ارایه خدمت (به‌صورت اشتراکی و یا در ازای هر پیامک)، شرایط انصراف، حداکثر تعداد پیامک ارسالی در روز و مانند آن به مشترک اطلاع‌رسانی کرده و همچنین در پورتال رسمی خود، هزینه‌ خدمات و توصیه‌های لازم برای دریافت خدمت با جزییات شرایط ارایه را اعلام کنند.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی