fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 24231
    تاریخ انتشار : 22 اسفند 1391 1:22
    تعداد بازدید : 415

    راهکار جدید اوراکل برای مدیریت روابط اجتماعی

    اوراکل راهکار جدیدی برای مدیریت تعاملات اجتماعی کسب و کار ها عرضه کرده است که پلات فرم مدیریت روابط اجتماعی (SRM) نام دارد.

    همکاران سیستم- به گزارش وب‌سایت destinationcrm، شرکت اوراکل که در یکی دو سال گذشته برای خرید شرکت‌هایی مثل کالکتیو اینتلکت، ویرچو و اینولور سرمایه‌گذاری کرده بود، حالا با عرضه راهکار مدیریت روابط اجتماعی می‌کوشد از این سرمایه‌گذاری‌ها بهره‌برداری کند و مزیت‌های رقابتی خود را در بازار راهکارهای اجتماعی کسب و کار افزایش دهد.
    بر اساس این گزارش، هدف اصلی اوراکل از عرضه راهکار مدیریت روابط اجتماعی این است که کاربران آن بتوانند از طریق یک پلات‌فرم واحد و یکپارچه به گردآوری، رهگیری و تجزیه و تحلیل اطلاعات و محتواهای مربوط به کسب و کار خود بپردازند که در کانال‌ها و شبکه‌های مختلف تولید می‌شود. اریکا بروکز، معاون مدیر محصول در بخش پلات‌فرم‌های اجتماعی اوراکل درباره این راهکار گفته است راهکار مدیریت روابط اجتماعی با بسیاری از محصولات اوراکل مثل اوراکل فوزیون سی آر‌ ام، خدمات پردازش ابری RightNow و اوراکل سی آر ‌ام یکپارچه شده است. وی همچنین تاکید کرده که یکپارچه‌سازی این راهکار با پلات‌فرم بازاریابی الوکوئا برای اوراکل از اهمیت خاصی برخوردار بوده است.
    یکی دیگر از ویژگی‌های این راهکار این است که به کسب و کارهای کاربر اجازه می‌دهد بسیاری از عملیات و فعالیت‌های مربوط به داده‌های به دست آمده از کانال‌های مختلف را به صورت خودکار انجام دهند. راهکار مدیریت روابط اجتماعی از قابلیت‌های پیشرفته‌ای در زمینه تجزیه و تحلیل داده‌ها برخوردار است و می‌تواند با حذف محتواهای تکراری، پردازش آنها را آسان‌تر کند.
    شرکت اوراکل همچنین این راهکار را به ۲۹ زبان زنده دنیا مجهز کرده است تا شرکت‌های چندملیتی به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی