fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 24300
    تاریخ انتشار : 23 اسفند 1391 16:42
    تعداد بازدید : 389

    گردشگران، شکایات خود را ایمیل کنند

    پست الکترونیکی برای رسیدگی به شکایت گردشگران در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی شد.

    خبرگزاری مهر- پست الکترونیکی به آدرس daftar@ichto.ir با هدف آگاهی از نواقص تاسیسات گردشگری، رسیدگی به شکایات در کوتاه‌ترین زمان ممکن و افزایش رضایت‌مندی گردشگران راه‌اندازی شده است.
    اکنون  امکان استفاده از این پست الکترونیکی در سایت ستاد مرکزی سفرهای کشور به آدرس www.stsi.ir موجود است و به صورت روزانه توسط کارشناسان دفتر امور مراکز و خدمات گردشگری بررسی و ضمن دسته‌بندی شکایات با همکاری ادارات کل میراث فرهنگی استان‌های کشور، اتحادیه‌ها و مراکز فرابخشی مرتبط برطرف می‌شوند.
    هم‌زمان با فراهم آوردن امکان تعامل بیشتر با گردشگران و رفع معایب موجود از طریق این پست الکترونیکی، ناظرین دفتر امور مراکز و خدمات گردشگری نیز طی چند دوره، بررسی نحوه رعایت ضوابط و استانداردهای لازم در تاسیسات گردشگری سراسر کشور و فراهم آوردن زمینه رضایت‌مندی گردشگران در ایام نوروز 92 را در دستور کار قرار داده‌اند.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :