fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 24346
    تاریخ انتشار : 26 اسفند 1391 10:42
    تعداد بازدید : 829

    اخوان بهابادی: مذاکره می کنیم که مشکلات «رایتل» حل شود

    بحث درباره اپراتور سوم تلفن همراه و مشکلات آن بحث تازه ای نیست و شاید طی هفته های گذشته مباحث مرتبط با سیم کارت های این اپراتور از سوی نمایندگان مجلس یا بخش های دیگر مورد انتقاد قرار گرفت.

    ایسنا - طی هفته‌های گذشته مسوولان مرتبط با بخش ارتباطات در کشور درباره سیم‌کارت های رایتل با امکان مکالمه تصویری مورد سوال قرار گرفتند تا شاید بدین واسطه بخشی از مشکلات این اپراتور برطرف شود.
    هفته گذشته نیز شورای عالی فضای مجازی این‌گونه اعلام کرد که در صحبت‌هایی که به مناسبت اولین سالگرد تاسیس این شورا با برخی از آیات عظام در قم انجام شده موضوع اپراتور سوم نیز مورد توجه قرار گرفته است، اما حال پس از گذشت یک هفته از این‌ گفت‌وگوها مهدی اخوان‌ بهابادی در ارتباط با مذاکرات صورت گرفته گفت: در واقع تفاوت دیدگاهی بین دیدگاه شخصی حقیر و آیات اعظام وجود ندارد و ما در مذاکرات دغدغه‌های آقایان را درک کرده و برای آنها احترام قائلیم و خود را موظف به پیگیری تمامی دغدغه‌های آنها
    می‌دانیم.
    دبیر شورای عالی فضای مجازی افزود: در این زمینه با مسوولان اپراتور سوم نیز چندین جلسه داشته‌ایم و از آنها خواسته شده درباره این دغدغه‌ها چاره‌اندیشی کنند و حال باید صبر کرد تا نتیجه‌ نهایی مشخص شود.
    رییس مرکز ملی فضای مجازی در خصوص آینده این اپراتور و احتمال حل مشکلات آن گفت: برداشت ما این است که در زمان صدور پروانه اپراتور سوم دقت لازم صورت نگرفته و قطعا یکی از مواردی که لازم بوده در این بخش مورد توجه جدی قرار بگیرد بخش پیوست‌های فرهنگی است که کلا راجع به این موضوع غفلت شده است.
    اخوان بهابادی ادامه داد: اکنون بسیاری از مشکلات امروز این اپراتور به دلیل عدم دقت در صدور پروانه است که بالاخره این اتفاق رخ داده اما با این حال هنوز دیر نشده و می‌توان برای این موضوع راهکاری پیدا کرد و به همین دلیل ما در حال مذاکره
    هستیم.
    وی در خصوص اینکه آیا ممکن است به واسطه‌ مشکلات به وجود آمده اپراتور سوم مجبور به حذف مکالمات تصویری خود شود، بیان کرد:‌ اگر رایتل بتواند راه‌حلی برای دغدغه‌های فرهنگی مطرح‌ شده پیدا کند نیازی به قطع خدمات نخواهد بود.
    دبیر شورای عالی فضای مجازی درباره اینکه آیا فرهنگ‌سازی جزو وظایف اپراتور‌های ارتباطاتی محسوب می‌شود، گفت: بله قطعا این موضوع وظیفه‌ اپراتور است چرا که ما ملاحظات حاکمیتی را اعلام می‌کنیم و اپراتورها باید راهکاری برای آنها پیدا کنند.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :