fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 25238
    تاریخ انتشار : 26 فروردین 1392 10:58
    تعداد بازدید : 855

    توصیه مربی رسانه‌های اجتماعی

    رسانه های اجتماعی را با ابزار آنلاین توسعه دهید

    زندگی برخی از ما را رسانه های اجتماعی تسخیر کرده است. تعداد زیادی کاربر را دنبال می کنیم و تعداد زیادی علاقه مند به دنبال کردن محتوایی هستند که ما در این شبکه ها تولید می کنیم. توییتر، فیس بوک، گوگل پلاس، لینکدین، فلیکر، اینستاگرام و بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر در کنار شبکه هایی که با جذابیت بیشتری به زودی از راه می رسند مانند تار عنکبوت ما را به دام انداخته است. اما مهم ترین نکته در درست استفاده کردن از این تار چسبناک، حضور برنامه ریزی شده و موثر است. سایت socialmedia.ir به نقل از ربکا ریدس که یک استراتژیست و مربی رسانه های اجتماعی است rebekahradice.com تازگی مطلبی منتشر کرده که به کاربران کمک می کند حضور خود را در رسانه های اجتماعی مدیریت کنند. این سایت در گزارش خود تاکید کرده که شکی نیست رسانه های اجتماعی ابزار فوق العاده ای برای ایجاد و رشد حضور آنلاین افراد هستند. با این حال، مدیریت حضور در رسانه های اجتماعی به روشی موثر و مولد می تواند یک مهارت محسوب شود. قدرت بازاریابی رسانه های اجتماعی و ضرورت آن برای کسب و کار در دنیای آنلاین امروزی را نمی توان منکر شد. پس چگونه فردی می تواند بدون احساس پایمال شدن که بسیاری در معرض آن قرار دارند و اغلب تسلیم آن می شوند، آنلاین باقی بماند؟

    Commun.it
    این ابزار به سرعت به یک ابزار مانیتورینگ روزانه رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده است. با این ابزار شما دیگر هرگز یک گفت‌وگو و یا پیام مهم را که نیاز به پاسخ داشته باشد از دست نخواهید داد. Commun.it به شما اجازه می‌دهد تا خیلی سریع و راحت مشاهده کنید که چه کسی فعالانه در حال تعامل و به اشتراک‌گذاری مطالب‌تان است، همچنین به شما امکان مبادله و یا پاسخگویی آسان را می‌دهد. شما می‌توانید با یک نگاه جزیی برترین تاثیرگذاران و حامیان خود را شناسایی کنید هنگامی ‌که در حال بررسی گزارش‌های دقیقی هستید که به شما اطلاعات مورد‌ ‌نیاز برای اینکه به طور موثر شهرت آنلاین خود را مدیریت و نظارت کنید، می‌دهد.
    Social Mention
    اگر می‌خواهید بی‌درنگ بر کلمات کلیدی و یادآوری‌های توییتر نظارت کنید، نیاز دارید ابزار Social Mention را مورد استفاده قرار دهید. این ابزار به شما اجازه می‌دهد تصویر لحظه‌ای نفوذتان را ببینید. Social Mention به ویژه برای افراد حرفه‌ای مفید است که مایل به دنبال کردن نام تجاری خود و یا افرادی از مشتریان خود هستند و میزان قدرت نفوذ و احساس آنها در مورد مارک‌های تجاری را اندازه‌گیری می‌کنند. با این اطلاعات، شما قادر به درک موقعیت آنلاین خود خواهید بود.
    Save Publishing
    Save Publishing یکی از سلاح‌های مخفی برای زمانی است که قصد ایجاد توییت‌ها یا پست‌های منحصربه‌فرد و جلب توجه کننده دارید. به جای اینکه عنوان وبلاگ فرد دیگری را توییت کنید از Save Publishing برای استفاده نقل قول‌های درون مقالات که می‌تواند به سرعت تبدیل به یک توییت و یا پست‌های گوگل پلاس و فیس‌بوک شود، استفاده کنید. این به واقع یک بوک مارکت و به طرز باورنکردنی یک ابزار سودمند برای تولید محتواست.
    Argyle Social
    این ابزار نیز یکی از ابزارهای رسانه‌های اجتماعی است که به شما اجازه می‌دهد نقاط بین اهداف شغلی و رسانه‌های اجتماعی را به یکدیگر متصل کنید. این ابزار یک صفحه داشبورد پیشنهاد می‌کند که شما از طریق آن می‌توانید توییتر و فیس‌بوک را قبل از واگذاری وظایف به تیم اصلی خود، نظارت کنید. همچنین بازده ROI (بازگشت سرمایه‌گذاری) را به وسیله تلاش‌ها و استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی گزارش خواهد داد. Argyle Social یک ابزارکامل برای کسانی است که نیاز به پیگیری و اندازه‌گیری ROI دارند، به طور مستمر کمپین‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کنند و گزارش‌های دقیق و جزبه‌جز به اعضای تیم، رهبران و مشتریان ارایه می‌دهند.
    Page Lever
    این ابزاری برای تجزیه و تحلیل فیس‌بوک است و زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که شما می‌خواهید تعداد کامنت‌ها، ترافیک‌ها، دوست‌داران و newsfeed impressions (تعداد طرفدارانی که مطلب شما را مشاهده می‌کنند) را افزایش دهید. کسانی که صفحه‌های طرفدارن فیس‌بوک برای نام‌های تجاری را مدیریت می‌کنند، لازم است که Page Lever را امتحان کنند. در این برنامه اطلاعات دقیق و منحصربه‌فردی مشاهده می‌شود و دقیقا به شما نشان خواهد داد که چه چیز درحال کار کردن است و چه چیز نیاز به تنظیم و افزایش کارایی دارد.
    HashTracking
    HashTracking برای پیگیری وقایع آینده و انجام تحقیقات بر روی موضوعات جاری مناسب است. مطابق داده‌هایی که گزارش می‌شود، شما می‌توانید افرادی که در حال استفاده از تگ بوده‌اند، کل توییت‌ها، تعداد دفعات نمایش یک پست از صفحه شما، تعداد کاربرانی که پست آنها نمایش داده شده و نسخه نهایی با همه توییت‌ها را مشاهده کنید. این ابزار برای افراد بازاریابان حرفه‌ای که مایل به جمع‌آوری اطلاعات در لینک‌ها و توییت‌های درباره یک موضوع مشخص و تعداد تاثیرگذاران هستند، بسیار کاربردی است. بینش کسب شده از این طریق به شما در برنامه‌ریزی برای اینکه در چه مکان‌هایی بر روی کمپین‌های اجتماعی متمرکز شوید، کمک خواهد کرد.
    Fliptop
    بازاریابان ایمیلی که مایل به دریافت بیشترین کارایی از لیست ایمیل خود هستند، لازم است که از داده‌های API استفاده کنند. این ابزار برای استخراج پروفایل‌های اجتماعی از لیست خبرنامه ایمیلتان فوق‌العاده است. شما می‌توانید محبوب‌ترین سایت‌های اجتماعی مرتبط با لیست ایمیل خود را قبل از تنظیم محتوای اجتماعی، شبکه‌سازی و براساس تبلیغات، تشخیص دهید.
    Traackr
    با استفاده از Traackr، شما قادر خواهید بود که افراد با نفوذ را در مکان‌های مناسب خودتان دنبال کنید. از این ابزار برای ساختن کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی و بهبود کارایی بهره ببرید.
    SocMetrics
    با استفاده از این ابزارمبتنی بر وب، شما می‌توانید افراد تاثیرگذار را شناسایی کنید، منابع موثق بسازید و میزان فروش را افزایش دهید. این یک ابزار رسانه‌های اجتماعی است که هر فرد حرفه‌ای بازاریابی آن را برای خلق کمپین‌های موثر، ارتباط با رهبران فکری و تعامل با متخصصان صنعت مفید خواهد یافت.
    Social Scope
    Social Scope کاربران دستگاه‌های بلک‌بری را قادر می‌سازد تا فیس‌بوک، توییتر، تامبلر (سرویس وبلاگ چندرسانه‌ای مدیا) و foursquare را در یک صفحه با هم ترکیب کنند. شما می‌توانید به آسانی همه تصاویر، ویدیوها و لینک‌های مشتریان، رقبا و دوستان خود را بر روی یک صفحه نمایش و در یک رابط کاربری زیبا و تمیز نگه دارید.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :