آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 25451
تاریخ انتشار : 31 فروردین 1392 1:47
تعداد بازدید : 1095

34درصد بازی های رایانه ای ضداسلامی است

رییس بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: بازی های رایانه ای سیاسی ترین و اقتصادی ترین صنعت سرگرمی جهان امروز است.

ایرنا- بهروز مینایی افزود: با تولید بازی‌های رایانه‌ای می‌توان ضمن تجارت اقتصادی، مبانی اعتقادی و سیاسی را به ملت‌های دیگر انتقال داد.
وی در خصوص تسلط صهیونیسم در حوزه تولید و عرضه بازی‌های رایانه‌ای گفت: درگیر کردن ذهن نسل جوان و تخریب اعتقادی آنان از اهداف غرب و صهیونیسم جهانی از تمرکز بر حوزه بازی‌های نرم‌افزاری است.
وی گفت: غربی‌ها با طرح جاذبه‌های جنسی، خشونت و قمار در تولید بازی‌های رایانه‌ای، مدل نامناسب اخلاق و رفتار تخریبی را در بین نوجوانان و جوانان اشاعه می‌دهند.
رییس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کشور همچنین دین‌زدایی را یکی از مهم‌ترین جهت‌گیری‌های بازی‌های نرم‌افزاری تولیدی غرب عنوان کرد.
وی افزود: براساس یافته‌های یک پژوهش 34 درصد بازی‌های رایانه‌ای با استفاده از عنصر جادو به تخریب اعتقادات مذهبی و دینی مسلمانان پرداخته‌اند.
مینایی گفت: همچنین رابطه شیعه و سنی، مباحث انرژی هسته‌ای و ایران هراسی از مهم‌ترین محتوای بازی‌های رایانه‌ای جهان غرب است.
رییس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کشور همچنین بر نقش بازی‌های رایانه‌ای در انتقال ارزش‌های و هویت ملی تاکید کرد. وی درباره توانمندی‌های کشور ایران در تولید بازی‌های رایانه‌ای گفت: با توجه به داشتن فناوری اطلاعات و موفقیت در عرصه‌های روباتیک و با به‌کارگیری از مدیریت دانش و امنیت بالا می‌توان در تولید بازی‌های رایانه موفق عمل کرد.
وی افزود: بازی‌های رایانه‌ای منشور چند وجهی است که هم‌زمان سرگرمی، آموزش، هنر، صنعت و رسانه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و می‌تواند مخاطبان و کاربران زیادی را جذب کند.
وی گفت: با یک کلیک می‌توان در دنیای مجازی سفر کرد و اطلاعات را انتقال داد لذا این امر فرصتی است که از آن به نفع منافع ملی استفاده شود.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :