آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 25814
تاریخ انتشار : 3 اردیبهشت 1392 3:27
تعداد بازدید : 471

عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور:

قیمت گذاری بدون معیار کیفی دلیل عمده کم فروشی اینترنت است

عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: وجود قوانین برای قیمت گذاری سرویس های اینترنتی، صرف نظر از کیفیت خدمات موجب گسترش کم فروشی می شود.

ایسنا- فرزاد فروغی گفت: هزینه‌های جاری مربوط به شرکت‌های اینترنتی از هزینه‌های تهیه پهنای باند تا هزینه‌های کارمندان افزایش پیدا کرده است در حالی که تعرفه‌های سرویس فروش به کاربران ثابت باقی مانده است. وی در این رابطه افزود: قیمت، معیار مهمی ‌است که شرکت‌های اینترنتی براساس آن با یکدیگر رقابت می‌کنند، برای پیروزی در این رقابت نیاز به افزایش ضریب اشتراک دارند که کم فروشی را در پی دارد. مدیر کل شرکت فناوری اطلاعات حضور اصناف را در جلسه‌های مربوط به قیمت‌گذاری را ضروری دانست و گفت: مسوولان باید نسبت به تعیین نرخ برای اصناف ملاحظات بیشتری در نظر بگیرند.  فروغی افزود: کاربران می‌توانند با استفاده از نرم‌افزارهایی که برای تست حجم و سرعت پهنای باند وجود دارد، کم‌فروشی را تشخیص دهند و شکایات خود را به رگولاتوری اعلام کنند.  وی در پایان گفت: مشکلات مربوط به اینترنت به زیرساخت‌ها و رابطه بین ISPها و مخابرات است که با رفع آن به تحقق وعده‌های وزیر در زمینه بهبود کیفیت امیدوار هستیم.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :