fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 26184
    تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1392 14:54
    تعداد بازدید : 496

    راه اندازی سیستم مرکز تماس مشتریان شرکت پست

    مدیرعامل شرکت پست از راه اندازی سیستم مرکز تماس مشتریان -CALL CENTER- به منظور ارتباط موثرتر با مشتریان پست خبر داد که مقدمات آن فراهم شده و در دست اجراست.

     

    خبرگزاری مهر- محمدحسن کرباسیان ارتباط موثر با مشتریان پست را از جمله دغدغه‌های این شرکت برشمرد و گفت: مرکز تماس پستی کشور در این راستا ایجاد خواهد شد.
    وی «کیفیت فراگیر، ارتقای بهره‌وری و رضایت‌مندی ذی‌نفعان» را شعار محوری سال 92 شبکه پستی کشور اعلام کرد و گفت: عوامل زیادی در پیشبرد امور پست دخالت دارند اما از مهم‌ترین عوامل می‌توان به کیفیت، بهره‌وری و ذی‌نفعان به عنوان کلید حل مشکلات شبکه پستی اشاره کرد که بر همین اساس شعار امسال مرتبط با این موضوعات تعیین شد.
    مدیرعامل شرکت پست با بیان اینکه اندازه‌گیری شاخص‌های پستی براساس پارامترهای موجود و الکترونیکی شدن گزارش‌گیری مرسولات ثبتی، در تعیین میزان کیفیت خدمات براساس اعداد و ارقام از جمله اقدامات موثر در این بخش بوده است گفت: دستگاه‌های PDA که در اختیار نامه‌رسان‌های برخی استان‌ها قرار گرفته در این مورد کمک بزرگی به اندازه‌گیری شاخص‌ها کرده است به طوری ‌که دیگر سلیقه‌ها و نظرات شخصی در این امر دخالت ندارند و می توان با عدد و رقم کیفیت را سنجید.
    کرباسیان مقوله آموزش را در عرصه پست کشور بسیار مهم برشمرد و گفت: تاکنون بیش از دو هزار نفر در مرکز آموزش علمی کاربردی پست آموزش دیده‌ و یا در حال آموزش هستند که می‌توان امیدوار بود با بهره‌گیری از نیرو و توان آنها میزان بهره‌وری کلی نیز ارتقا پیدا کند.
    رییس هیات‌مدیره پست با اشاره به ذی‌نفعان شبکه پست گفت: باید برای تامین رضایت کسانی که کسب‌و‌کارشان در ارتباط مستقیم با شبکه پستی است مانند دفاتر خدمات ارتباطی شهری و روستایی، تامین‌کنندگان بعضی از خدمات در درون شبکه مانند شرکت‌های حمل‌ونقل و نظافتی و همچنین تامین کنندگان تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اقدامات موثری انجام شود.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :