fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 26326
    تاریخ انتشار : 14 اردیبهشت 1392 10:55
    تعداد بازدید : 395

    نمایش سه بعدی خودروها در گوشی های هوشمند

    امکان نمایش خودروها به شکل سه بعدی با استفاده از فناوری «واقعیت افزوده» در گوشی های هوشمند تلفن همراه و تبلت ها فراهم شد.

     

    ایسنا- علی مصریان - مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل گروه صنعتی ایران خودرو - با بیان این مطلب گفت: فناوری «واقعیت افزوده» به زودی در تبلیغات خودروی رانا عرضه خواهد شد و در ادامه نیز سایر محصولات ایران خودرو توسط این فناوری معرفی
    خواهند شد.
    وی در تشریح جزئیات بیشتری از این فناوری گفت: با استفاده از فناوری Augmented Reality می توان یک جسم با حالت مجازی را از دریچه دوربین گوشی تلفن همراه یا تبلت به حالت واقعی درآورد و به نوعی ماکتی از آن را در اختیار داشت.
    وی افزود: برای استفاده از این فناوری، نرم افزار مخصوص آن به صورت رایگان روی گوشی تلفن همراه یا تبلت نصب خواهد شد؛ پس از آن چنانچه کاربر تصویر محصولات ایران خودرو روی بروشور، کاتالوگ، روزنامه و بیلبردها را روبروی لنز دستگاه خود قرار دهد، نرم‌افزار پس از شناسایی تصویر، ماکت سه بعدی از خودرو ارایه خواهد کرد.
    مصریان ادامه داد: در گام نخست اجرای این نرم‌افزار، کاربران می‌توانند نمای بیرونی خودرو را از زوایای مختلف مشاهده و رنگ‌های متنوع را برای محصول مورد نظر آزمایش کنند؛ در فاز بعدی نیز کاربر می‌تواند نمای داخلی محصولات را به صورت سه بعدی
    مشاهده کند.
    وی گفت: این فناوری در دنیا سابقه ای یک و نیم ساله داشته و توسط شرکتهای مطرح خودروسازی دنیا مانند بنز، فولکس واگن و ولوو به کار گرفته شده است، اما در ایران برای نخستین بار مورد استفاده قرار
     می گیرد.
    وی اظهار امیدواری کرد با استفاده از این فناوری که حاصل ترکیبی از تکنیک‌های تبلیغات و فناوری‌های نوین است، هموطنان بتوانند با آگاهی و اشراف بیشتر خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :