fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 26330
    تاریخ انتشار : 14 اردیبهشت 1392 11:2
    تعداد بازدید : 513

    جامعه تب دار

    آغاز نمایشگاه کتاب امسال برای بسیاری از انتشاراتی ها آغاز فعالیت در شبکه های اجتماعی بود. ناشران کتاب قبل و همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر تبلیغات خود را برای کتاب هایی که تازه منتشر کرده اند آغاز کرده و کاربران را به غرفه هایشان دعوت کردند. حتی برخی از آنها برگه های تخفیف خود را در این شبکه ها منتشر کردند و از کاربران خواستند که با پرینت گرفتن آن یا همراه داشتن کد تخفیف برای خرید به نمایشگاه کتاب مراجعه کنند.

     

    بهار ادیبان

    هر چه پیش می‌رویم تب انتخابات در رسانه‌های اجتماعی داغ‌تر می‌شود. کاربران هر روز بیش از قبل نسبت به واکنش‎ ها و اظهار نظر مسوولان حساس می‌شوند و اخبار را با دقت پیگیری کرده و با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند. هفته گذشته سوژه داغ کاربران در فضای مجازی نوار 8 میلیونی احمدی‌نژاد بود که البته تکذیب شد. همچنین ورود هاشمی به انتخابات ریاست جمهوری واکنش و نقد و نظرهای متفاوتی در پی داشت که هنوز هم ادامه دارد.
    تا زمان برگزاری انتخابات فضای مجازی نیز مانند فضای جامعه درگیر انتخابات و اخبار آن است. به نظر می‌رسد تا چند هفته آینده هیچ داستان داغ دیگری نداشته باشیم.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :