fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 26741
    تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1392 11:52
    تعداد بازدید : 463

    راه اندازی بزرگ ترین «مرکز تماس» کشور در مخابرات

    مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT، با اشاره به تفاهم نامه امضا شده میان شرکت خدمات اول TCT و شرکت مخابرات ایران گفت: براساس این تفاهم نامه، بزرگ ترین مرکز تماس کشور با هدف ارایه خدمات فروش و خدمات پس از فروش به مشترکان و متقاضیان شرکت مخابرات ایران در دو استان و با چهار هزار و 300 نفر نیروی پاسخ گو توسط شرکت خدمات اول TCT راه اندازی می شود.

    ایسنا- قدیر کاشانی با اشاره به اینکه در راه‌اندازی «Contact Center» از نظرات گروه مشاوران خارجی شرکت مخابرات ایران استفاده می‌شود افزود: در این مرکز با استفاده از یکی از بهترین برند‌های نرم‌افزار «Contact Center» در دنیا، خدمات قابل توجه ارزش افزوده نیز به تماس‌گیرندگان با این مرکز تماس ارایه خواهد شد و این مرکز به صورت شبانه‌روزی حتی در ایام تعطیلات رسمی به تماس‌گیرندگان خدمت‌رسانی
    خواهد کرد.
    وی مهم‌ترین هدف از راه‌اندازی مرکز تماس را ارایه خدمات تلفنی فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان شرکت مخابرات ایران دانست و زمان افتتاح و بهره‌برداری از مرکز تماس تهران را مرداد‌ماه 92
    اعلام کرد.
    قدیر کاشانی، با اشاره به اجرای طرح کاهش مراجعات مردمی به مراجع قضایی در بخش همراه اول، گفت: مشترکان همراه اول می‌توانند با مراجعه به 9 مرکز مشترکان تلفن ثابت که نشانی آن در سایت WWW.TCT1.IR درج شده است، در وقت و هزینه صرفه‌جویی قابل توجهی کنند.
    وی با تاکید بر اینکه این اقدام در سه فاز قابل انجام است، افزود: در حال حاضر در فاز اول، دارندگان مکاتبات قضایی با مراجعه به 9 شعبه برگزیده مشترکان و پرداخت مبلغ 100 هزار ریال می‌توانند ضمن تحویل مکاتبات، رسید انجام خدمت دریافت کرده و با استفاده از شماره‌نامه دریافتی حداکثر پس از 72 ساعت در جریان روند مکاتبه تحویلی و پاسخ آن قرار گیرند.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :