آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 27963
تاریخ انتشار : 11 خرداد 1392 12:2
تعداد بازدید : 408

غفلت کسب وکارهای کوچک از اهمیت نام دامنه

نتایج یک پژوهش جدید نشان می دهد بسیاری از کسب وکارهای کوچک نمی دانند انتخاب یک نام دامنه مناسب می تواند در جلب توجه مشتری موثر باشد.

 

همکاران سیستم- شرکت ویکفیلد (Wakefield)  با انجام مطالعه‌ای در میان ۵۰۰ کسب‌وکار کوچک در آمریکا دریافته است که بخش زیادی از مدیران و گردانندگان آنها در زمینه نام دامنه یا آدرس اینترنتی وب‌سایت خود با مشکلاتی مواجه هستند. ۴۹ درصد از صاحبان کسب‌وکارها که در این مطالعه شرکت کرده‌اند، گفته‌اند که قبل از انتخاب نام دامنه کنونی وب‌سایت خود بیش از یک نام دامنه دیگر را نیز امتحان کرده بودند. ۵۵ درصد نیز بر این باور بوده‌اند که چون نخستین نام دامنه مورد نظرشان را انتخاب نکرده‌اند، مشتریان خود را از دست داده‌اند. حدود ۵۲ درصد از این پاسخگویان نیز گفته‌اند انتظار دارند با تغییر نام دامنه وب‌سایت خود فرصت‌های بهتری برای کسب‌وکار خود بیافرینند. ۴۶ درصد از آنها حتی گفته‌اند احتمال اینکه یک اسکناس صد دلاری را در خیابان پیدا کنند بسيار بیشتر از این است که بتوانند نام دامنه‌ای را انتخاب کنند که تاکنون انتخاب نشده است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :